- إنضم
- 27 مارس 2009
- المشاركات
- 2,647
- مستوى التفاعل
- 17
- النقاط
- 38
ااااااااااااااه الحقيني يا مامتي
ميررررسى على الصور
ربنا يبارك حياتك
الشكر لمجهودك يا اكليل
يسوع يباركك
حاسة بحول بس
انا احوليت هههههههههههههه
ميرسى ليكى يا قمر
ربنا يبارك حياتك
حاسس بزغللة ولخبطة وشخبطة وكله دخل في كله
شركاً قصدي شكرًا يا إسمك إيه مش شايف كويس ....
مشخبط ... لا لا لا ... شخابيط ... لا لا لا ... خطشبط ... لا لا لا ... :36_1_38:
شوك .... مشوك .... أيوه .... إكليل الشوك .... تمام كده ... إنت السبب صورك عملت كده فيَّ
فعلا يزغللوا العنين قوى
شكرا ليك
بس المرة الجايه نبهنا نجيب النضارة
حاسة بزغلله داخله علي حول
حاسة بصداع وتعب ف عيني هههههههههههههههههههههههههههه