شوف الصور دى و قول انت حاسس بإية ههههه ؟؟؟؟؟

اكليل الشوك

بنت بابا يسوع
عضو مبارك
إنضم
27 مارس 2009
المشاركات
2,647
مستوى التفاعل
17
النقاط
38
حاسة بحول بس
انا احوليت هههههههههههههه
ميرسى ليكى يا قمر
ربنا يبارك حياتك

هههههههه سلامتك يا سندريلا يا سكرة انشالله اللى يكرهوكى يا جبى هههههههه

ميرسى يا قمر على مرورك ربنا يباركك و يكون معاكى دوماً​
 

اكليل الشوك

بنت بابا يسوع
عضو مبارك
إنضم
27 مارس 2009
المشاركات
2,647
مستوى التفاعل
17
النقاط
38
حاسس بزغللة ولخبطة وشخبطة وكله دخل في كله

شركاً قصدي شكرًا يا إسمك إيه مش شايف كويس ....


مشخبط ... لا لا لا ... شخابيط ... لا لا لا ... خطشبط ... لا لا لا ... :36_1_38:



شوك .... مشوك .... أيوه .... إكليل الشوك .... تمام كده ... إنت السبب صورك عملت كده فيَّ


ههههههههههههههههههههههههههههه

كل دةةةةةةةةةةةةة طب لو شوفتو باقى الصور هتعملوا اية ؟؟؟؟؟؟؟ هههههههه

احنا اسفين يا فيرى دى و المرة اللى جاية هنجيب صور خفيفة على العين

ميرسى خالص على مرورك الجمييييل دة و احنا اسفين مرة تانية ربنا يباركك و يكون معاك دوماً​
 

اكليل الشوك

بنت بابا يسوع
عضو مبارك
إنضم
27 مارس 2009
المشاركات
2,647
مستوى التفاعل
17
النقاط
38
فعلا يزغللوا العنين قوى

شكرا ليك
بس المرة الجايه نبهنا نجيب النضارة:)

ههههههه ايوة صح يا فيتا نجيب معانا نظارة . ولا اية رأيك نجيب عدسات لاصقة ؟؟؟؟ هههههههه

ميرسى فيتا على مرورك الجميل ربنا يباكك يا قمر و يكون معاكى​
 

christin

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
21 أغسطس 2007
المشاركات
994
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
حاسة بزغلله داخله علي حول
 

بوسي انور

New member
إنضم
10 أغسطس 2009
المشاركات
13
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
حاسة بصداع وتعب ف عيني هههههههههههههههههههههههههههه
 
أعلى