شوفو هل الشوفة يا هيك النساء يا بلا

هشام11

New member
إنضم
7 ديسمبر 2007
المشاركات
9
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: شوفو هل الشوفة يا هيك النساء يا بلا

هذه الصور تعبر عن جهاد المسلمين من اجل الدين والمفروض ان اعرف ان المسيحيين محترمين يعنى
مش بيغلطو فى اى حد والمسلمين مش اعداء بالنسبه ليكم دول اخوه وياريت تفهمو ده وشكرا
 

BRAVE-HEART

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 أغسطس 2007
المشاركات
309
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: شوفو هل الشوفة يا هيك النساء يا بلا

لالالا مش ممكن يكونوا بنات دول
ومين قال انه هدول بنات
 

assyrian girl

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
24 يوليو 2007
المشاركات
2,456
مستوى التفاعل
15
النقاط
0
الإقامة
Australia
رد على: شوفو هل الشوفة يا هيك النساء يا بلا

i couldnt see them lol
 

maged123

New member
إنضم
14 مايو 2008
المشاركات
1
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الله اكبر ولله الحمد والعزه لله
ماكم يا اخوانى المسيحيين ليش تكرهو الاسلام والمسلمين
مع اننا لا نضمر لكم اى كره
الى هقدر اقوله انكم مبتعملوش بتعاليم المسيح عليه السلام
ولو بتعملوا بيها مكنتوش رديتو الردود المجرحه لينا احنا المسلمين
لا اله الا الله محمد رسول الله
 

صوت الرب

مشرف محاور
مشرف سابق
إنضم
16 أكتوبر 2007
المشاركات
5,914
مستوى التفاعل
204
النقاط
63
الإقامة
الأردن
رد على: شوفو هل الشوفة يا هيك النساء يا بلا

ألله يبعدنا عنهم
 

يوحنا هانى

New member
عضو
إنضم
18 مايو 2008
المشاركات
84
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
راااااااااااااااائع بس هى فين الصور ... الصور مغلقة يا جميل
 

vetaa

GOD IS LOVE
مشرف سابق
إنضم
1 أغسطس 2007
المشاركات
9,140
مستوى التفاعل
231
النقاط
0
الإقامة
فى قلب مخلصى
رد على: شوفو هل الشوفة يا هيك النساء يا بلا

الصور فعلا مبقتش باينة
ياريت لو تتعب تنزلهم تانى:)
 

vetaa

GOD IS LOVE
مشرف سابق
إنضم
1 أغسطس 2007
المشاركات
9,140
مستوى التفاعل
231
النقاط
0
الإقامة
فى قلب مخلصى
رد على: رد: شوفو هل الشوفة يا هيك النساء يا بلا

الله اكبر ولله الحمد والعزه لله
ماكم يا اخوانى المسيحيين ليش تكرهو الاسلام والمسلمين
مع اننا لا نضمر لكم اى كره
الى هقدر اقوله انكم مبتعملوش بتعاليم المسيح عليه السلام
ولو بتعملوا بيها مكنتوش رديتو الردود المجرحه لينا احنا المسلمين

يا فندم محدش رد ردود مجرحة ولا حاجة
هى فين بس

ياريت تراعى كلامك شوية
ربنا معاك:)
 

يوحنا هانى

New member
عضو
إنضم
18 مايو 2008
المشاركات
84
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
فعلاً أنا مش شايف أى ردود محرجة .... لكن ع العموم ربنا يعطيك كل بركة يا أستاذ ماجد ...
 
أعلى