شريط "ايمانى أكيد" - كورال مريم

cobcob

مشرفة الترانيم
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
3,319
مستوى التفاعل
13
النقاط
0
شريط "ايمانى أكيد"
كورال مريم - كنيسة السيدة العذراء بعين شمس



الشريط قديم شوية بس كان فى ناس كتيرة طالباه قبل كده

الشريط كاااااااااااااااااااااااااااااامل

ترانيم الشريط

مقدمة + موسيقى الشعار
أبتجيك ايفول
ايامنا بنقضيها معاك
ايمانى أكيد
بصحيح ربنا موجود
بظهورك يظهر صبح جميل
تدوم علينا أعيادك
عام سعيد
ما أحلى حبك
من صورتك
مين غيرك انتى مكان

http://www.4shared.com/dir/7376593/8665cd77/_sharing.html
 
التعديل الأخير:

meraaa

†كن ضامنى عند نفسك†
عضو مبارك
إنضم
20 نوفمبر 2006
المشاركات
2,625
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بين كفوف ملك الملوك
رد على: شريط "ايمانى أكيد" - كورال مريم

انا مش لاقيه الرابط ياكوبكوب عشان احمل الشريط
 

oesi no

GOGOƸ̵̡Ӝ̵̨̄&#4
مشرف سابق
إنضم
29 مارس 2006
المشاركات
16,962
مستوى التفاعل
1,991
النقاط
113
تم وضع الرابط يا ميرا
ربنا يبارك تعبك يا ماريان
الشريط حصرى على منتدانا
ومستنين الاخوة اللى بيسرقو اللينكات يشرفونا
سلام ونعمه
 

cobcob

مشرفة الترانيم
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
3,319
مستوى التفاعل
13
النقاط
0
رد على: شريط "ايمانى أكيد" - كورال مريم

انا مش لاقيه الرابط ياكوبكوب عشان احمل الشريط


سورى يا ميرا على الغلطة دى
ابقى ركزى شوية وانتى بتقرى الموضوع
هههههههههههههههههه
ولا أقولك
انا اللى هاركز شوية وانا باكتب الموضوع
انا فعلا كنت ناسية اللينك وحاطيته
 

meraaa

†كن ضامنى عند نفسك†
عضو مبارك
إنضم
20 نوفمبر 2006
المشاركات
2,625
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بين كفوف ملك الملوك
رد على: شريط "ايمانى أكيد" - كورال مريم

ولا يهمك ياقمر .. الله يكون فى العون :)
ميرسى ليكى اوى ياكوب كوب انتى واوسى ربنا يعوضكم يارب
 

cobcob

مشرفة الترانيم
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
3,319
مستوى التفاعل
13
النقاط
0
رد على: رد: شريط "ايمانى أكيد" - كورال مريم

تم وضع الرابط يا ميرا
ربنا يبارك تعبك يا ماريان
الشريط حصرى على منتدانا
ومستنين الاخوة اللى بيسرقو اللينكات يشرفونا
سلام ونعمه


هههههههههههههههه
انا كمان هاستناهم معاك يا جورج
عشان حبايبنا كتيير أوى
 

ginajoojoo

فلنسبح اسم الرب
عضو
إنضم
24 يناير 2007
المشاركات
2,071
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
الإقامة
Alexandria
رد على: شريط "ايمانى أكيد" - كورال مريم

الله عليكى يا ماريان تسلم ايديكى ياقمر بجد
متهيقلى دى الحلاوة بمناسبة اشرافك مش كده
ربنا يبارك خدمتك ويزود حصرياتك:)
 

cobcob

مشرفة الترانيم
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
3,319
مستوى التفاعل
13
النقاط
0
رد على: شريط "ايمانى أكيد" - كورال مريم

ازيك يا جينا
يا رب تكون الامتحانات ماشية تمام
هى حاجة كده زى ما بتقولى ;)
ومستنيينك تاخدى الأجازة
عشان انتى واحشانا كتييييييييير
 
أعلى