ميرسى يا كليمو على الموضوع
ربنا يباركك
ربنا يباركك
انا بيشدنى الراجل
اللى اقعد انوحله وابكيله ومايبقاش حاسس بملل
ولما أعك الدنيا وماخدش بالى واعمل تصرف غلط من غير قصد يبقى متسامح
يعنى من الاخر كدة يحسسنى انه مزيج من الصديق والاب
وااااااااااااااااااااو
يبقى روعة