الصور جميلة بس انا مش مع حضرتك فى رأيك
المفروض انك تخلى بالك من كلامك اكتر من كدة
وماتنسيش انك مشرفة وانك واجهة لينا
اسف لو كلامى ممكن يكون صعب بس سورى بجد انا رافض اسلوبك
والاحترام واجب واعرفى وخليكى فكرة دايما اننا اولاد الملك ولازم نعمل كما يليق بأسمة
وانا شايف ان تعليقك دة مالوش اى مبرر هنا
سلام واسف بجد على رأيى