- إنضم
- 10 مارس 2011
- المشاركات
- 2,342
- مستوى التفاعل
- 478
- النقاط
- 0
هيوف انا الوصفة اللى اتقالتى كانت بالزبادى وانا بعملها من فترة وبتجيب نتيجة
بس بتاعت الحليب البودرة ديه لتفتيح البشرة ولا لشدها ولا ايه ؟
تفتيح ايه يا رووز يا زين اللون العربي هههههه
الخلطه دي
بتنفخ الخدود طبيعي
بتورد الخدود وتشدهم
ولما بتيجي عشان تبتسمي ح تبذلي جهد
من كثر ما خدودك منفوخه ههههه
بس طريقتها صحيحه المااااء وحليب نيدو
اخلطيهم لين ما تغلط وتصير عجين
وحطي نص ساعه او اكثر ثم قشريها
وتقدري تعملي كميه كل ما قدمت الخلطه كلما كانت نتيجتها احلى