اه انا شوفت الفيديو من فتره هم كدا قانون بتاع قرانهم القتل دى هوايه فى بتجرى فى دمهم القتل فى سبيل الله ربنا عمره مايقول كدا لان من صفات ربنا الحب والرحمه هاقول ايه بس ربنا يهديكم وتخرجو من الظلام الى النور زى المطربه زكرى شوفوها ماتت ليه لما عرفت الحق ماتت