رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان دماغه واجعه. ليه الفار بيجري؟
abanob2000 New member إنضم 18 سبتمبر 2007 المشاركات 12 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 26 ديسمبر 2007 #621 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان دماغه واجعه. ليه الفار بيجري؟
SALVATION فداكى يا كنستى مشرف سابق إنضم 28 مايو 2007 المشاركات 58,199 مستوى التفاعل 367 النقاط 0 الإقامة Egypt/Alex 26 ديسمبر 2007 #622 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان بينشط الدوره الدمويه ليه الفار بيجرى من القطه
كوك Forgive me Lord عضو مبارك إنضم 14 سبتمبر 2007 المشاركات 32,327 مستوى التفاعل 81 النقاط 0 الإقامة www.facebook.com/ConditionsWorld 4 يناير 2008 #623 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان قوطه عيزه تلعب معاه
Ramzi †المسيح مخلصي † عضو مبارك إنضم 3 مايو 2007 المشاركات 2,543 مستوى التفاعل 14 النقاط 0 الإقامة † الأردن † 10 يناير 2008 #624 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه وين سؤالك يا كوك ليه السمكة بطير على الارض ؟؟؟؟
Meriamty يســ بنت ـــوع عضو مبارك إنضم 3 يناير 2008 المشاركات 8,495 مستوى التفاعل 38 النقاط 0 الإقامة يســ حضن ـــوع 10 يناير 2008 #625 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان زحمه المرور ليه الفيل مش بيقدر يعدى من خرم الباب ؟؟
mero_engel بنت المسيح مشرف سابق إنضم 18 سبتمبر 2007 المشاركات 13,193 مستوى التفاعل 262 النقاط 0 الإقامة في حضن يسوع 10 يناير 2008 #626 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه مكسل وملوش نفس ليه الحمار بيقوله عليه حمار
Meriamty يســ بنت ـــوع عضو مبارك إنضم 3 يناير 2008 المشاركات 8,495 مستوى التفاعل 38 النقاط 0 الإقامة يســ حضن ـــوع 10 يناير 2008 #627 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه غلطه فى شهاده ميلاده طيب ليه فى زحمه مرور بالجو النهارده
كوك Forgive me Lord عضو مبارك إنضم 14 سبتمبر 2007 المشاركات 32,327 مستوى التفاعل 81 النقاط 0 الإقامة www.facebook.com/ConditionsWorld 10 يناير 2008 #628 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه نعم مش فاهم هه ليه الحمار بيدايق لمه تقولو يا حمار
تونى 2010 عضو نشيط عضو نشيط إنضم 5 أغسطس 2007 المشاركات 775 مستوى التفاعل 20 النقاط 0 الإقامة hurgada 10 يناير 2008 #629 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان فاكرنفسه حصان
تونى 2010 عضو نشيط عضو نشيط إنضم 5 أغسطس 2007 المشاركات 775 مستوى التفاعل 20 النقاط 0 الإقامة hurgada 10 يناير 2008 #630 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه ليه الصرصار ليه شنب كبير
Meriamty يســ بنت ـــوع عضو مبارك إنضم 3 يناير 2008 المشاركات 8,495 مستوى التفاعل 38 النقاط 0 الإقامة يســ حضن ـــوع 10 يناير 2008 #631 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان مش بيحب يحلق دقنه ليه الفيل زعلان من النملة
تونى 2010 عضو نشيط عضو نشيط إنضم 5 أغسطس 2007 المشاركات 775 مستوى التفاعل 20 النقاط 0 الإقامة hurgada 11 يناير 2008 #632 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان احسن منه ليه الحرامى لمابيسرق بيبلغ عن نفسه
Meriamty يســ بنت ـــوع عضو مبارك إنضم 3 يناير 2008 المشاركات 8,495 مستوى التفاعل 38 النقاط 0 الإقامة يســ حضن ـــوع 12 يناير 2008 #633 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان حرامى امين ليه الشمس تشرق من الغرب
جومان عضو مبارك عضو مبارك إنضم 23 ديسمبر 2007 المشاركات 2,018 مستوى التفاعل 2 النقاط 0 12 يناير 2008 #634 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان محترمة ملتزمة بقونين لية محلاات الجزارة بتبيع لحمة
Coptic MarMar مشرفة شقية أوى مشرف سابق إنضم 29 سبتمبر 2007 المشاركات 20,364 مستوى التفاعل 392 النقاط 0 الإقامة ^_*قلب حبيبى^_* 15 يناير 2008 #635 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه ههههههههههههههههههه بوحة الصباااااااح هنا ههههههههههههههه علشان ربنا عايز كده طيب ليه انت عايش ؟
رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه ههههههههههههههههههه بوحة الصباااااااح هنا ههههههههههههههه علشان ربنا عايز كده طيب ليه انت عايش ؟
مساري الحب مفصول لمخالفة قوانين المنتدى إنضم 14 يوليو 2007 المشاركات 28 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 15 يناير 2008 #636 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه من قلة الموت ليه انت بدك تموت ؟
Coptic MarMar مشرفة شقية أوى مشرف سابق إنضم 29 سبتمبر 2007 المشاركات 20,364 مستوى التفاعل 392 النقاط 0 الإقامة ^_*قلب حبيبى^_* 15 يناير 2008 #637 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشـــان أهرب من المذاكرة ههههههههههههههه اللىب بعدى ليه بتاكل ؟
محامي مسيحي قــبــطـــــــي عضو مبارك إنضم 5 ديسمبر 2007 المشاركات 2,419 مستوى التفاعل 17 النقاط 38 الإقامة بلد الأقباط 15 يناير 2008 #638 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان اقضي وقت فراغي أتوبيس كام بيروح فين..؟؟؟
تونى 2010 عضو نشيط عضو نشيط إنضم 5 أغسطس 2007 المشاركات 775 مستوى التفاعل 20 النقاط 0 الإقامة hurgada 15 يناير 2008 #639 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه بيروح ماطلع مايروح ليه ماما مبتحبش بابا
hokka_2020 HaPpY EaSteR عضو مبارك إنضم 1 نوفمبر 2007 المشاركات 2,358 مستوى التفاعل 6 النقاط 0 15 يناير 2008 #640 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان دى سنة الحياة طب ليه الاخوات مناكفين