رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان فاضية ليه بتشرب؟
crazy_girl crazyyyyy عضو مبارك إنضم 31 مايو 2007 المشاركات 6,022 مستوى التفاعل 8 النقاط 0 الإقامة فى حضن بابا يسوع 30 أغسطس 2007 #501 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان فاضية ليه بتشرب؟
kamer14 ارحمنى يا سيدى عضو مبارك إنضم 2 سبتمبر 2006 المشاركات 5,568 مستوى التفاعل 6 النقاط 0 الإقامة مصر هى امى 30 أغسطس 2007 #502 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان اعطش طيب ليه الكمبيتر فيه كيبورد؟
مانشستر الظلام New member عضو إنضم 22 أغسطس 2007 المشاركات 1,112 مستوى التفاعل 3 النقاط 0 30 أغسطس 2007 #503 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه زغلول ليه تعبان؟
kamer14 ارحمنى يا سيدى عضو مبارك إنضم 2 سبتمبر 2006 المشاركات 5,568 مستوى التفاعل 6 النقاط 0 الإقامة مصر هى امى 30 أغسطس 2007 #504 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه زغاليل طيب ليه فرحان؟
kajo مفصول لمخالفة قوانين المنتدى إنضم 21 يوليو 2007 المشاركات 4,352 مستوى التفاعل 2 النقاط 0 30 أغسطس 2007 #505 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان مبسوط اوى الى بعدى ليه بتروح للدكتور
red_pansy أحبنى للمنتهى عضو مبارك إنضم 10 أغسطس 2007 المشاركات 1,714 مستوى التفاعل 10 النقاط 0 الإقامة منقوشة على كفيه 30 أغسطس 2007 #506 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان أشترى طماطم اللى بعدى ليه بتشرب لما بتعطش
SALVATION فداكى يا كنستى مشرف سابق إنضم 28 مايو 2007 المشاركات 58,199 مستوى التفاعل 367 النقاط 0 الإقامة Egypt/Alex 30 أغسطس 2007 #507 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان اكل بعد كده ليه بتاكل
أستاذ الإسلام مفصول لمخالفة قوانين المنتدى إنضم 15 يونيو 2007 المشاركات 156 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 30 أغسطس 2007 #508 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه لا أعرف لماذا لا أعرف ؟
crazy_girl crazyyyyy عضو مبارك إنضم 31 مايو 2007 المشاركات 6,022 مستوى التفاعل 8 النقاط 0 الإقامة فى حضن بابا يسوع 31 أغسطس 2007 #509 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان انا عارفة ليه احنا بنلعب؟
SALVATION فداكى يا كنستى مشرف سابق إنضم 28 مايو 2007 المشاركات 58,199 مستوى التفاعل 367 النقاط 0 الإقامة Egypt/Alex 7 سبتمبر 2007 #510 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان بنحب اللعب ليه بنام بعد ما نتعب
الجوكر New member عضو إنضم 8 أغسطس 2007 المشاركات 255 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 الإقامة luxor 8 سبتمبر 2007 #511 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان نحلم طاب ليه السماء زرقاء
gift New member عضو إنضم 26 يوليو 2007 المشاركات 1,133 مستوى التفاعل 6 النقاط 0 8 سبتمبر 2007 #512 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان عاوزين ننام احنا ليه بنلعب اللعبة الغبية ده
christin عضوة مباركة عضو مبارك إنضم 21 أغسطس 2007 المشاركات 994 مستوى التفاعل 9 النقاط 0 8 سبتمبر 2007 #513 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان ....مش عارفه ليه الطيور بتطير في السما؟
micheal_jesus عضو مبارك عضو مبارك إنضم 10 أغسطس 2007 المشاركات 334 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 9 سبتمبر 2007 #514 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان تتفسح لية بيسالو الاسئلة الغبية دية ؟؟؟؟
SALVATION فداكى يا كنستى مشرف سابق إنضم 28 مايو 2007 المشاركات 58,199 مستوى التفاعل 367 النقاط 0 الإقامة Egypt/Alex 9 سبتمبر 2007 #515 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان نستفاد من الاجابه احنا ايه الى جبنا هنا؟
KOKOMAN . مشرف سابق إنضم 9 سبتمبر 2007 المشاركات 122,434 مستوى التفاعل 414 النقاط 0 الإقامة ALEX 11 سبتمبر 2007 #516 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه الالى جابنا هنا تاكسى كان ماشى ليه العربيات بتمشى فى الشارع
kajo مفصول لمخالفة قوانين المنتدى إنضم 21 يوليو 2007 المشاركات 4,352 مستوى التفاعل 2 النقاط 0 11 سبتمبر 2007 #517 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه بسم الله الرحمن الرحيم الاجابه طنطا هههههههههههههههههه طب ليه ليه ؟
SALVATION فداكى يا كنستى مشرف سابق إنضم 28 مايو 2007 المشاركات 58,199 مستوى التفاعل 367 النقاط 0 الإقامة Egypt/Alex 11 سبتمبر 2007 #518 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه هوه كده منغير ليه ليه احنا بنشرب لما بنعطش ومبنعطش لما بنشرب
KOKOMAN . مشرف سابق إنضم 9 سبتمبر 2007 المشاركات 122,434 مستوى التفاعل 414 النقاط 0 الإقامة ALEX 12 سبتمبر 2007 #519 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه لانى لازم نشرب علشان نعطش ليه العربيه بتمشى بعجل
مانشستر الظلام New member عضو إنضم 22 أغسطس 2007 المشاركات 1,112 مستوى التفاعل 3 النقاط 0 13 سبتمبر 2007 #520 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه مش نايم فين دلوقتي ليه الحمار مش بيمشي بالباتينااااااااااج ههههههههههههههههههههههههههههه
رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه مش نايم فين دلوقتي ليه الحمار مش بيمشي بالباتينااااااااااج ههههههههههههههههههههههههههههه