رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان اصيف لية بتصيف؟
mena2222 ibn el mase7 عضو مبارك إنضم 18 أغسطس 2007 المشاركات 2,460 مستوى التفاعل 13 النقاط 0 27 أغسطس 2007 #481 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان اصيف لية بتصيف؟
المسلم المغربي New member عضو إنضم 18 يوليو 2007 المشاركات 298 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 27 أغسطس 2007 #482 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه لأتبحر لمذا خلقت؟
مانشستر الظلام New member عضو إنضم 22 أغسطس 2007 المشاركات 1,112 مستوى التفاعل 3 النقاط 0 28 أغسطس 2007 #483 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان ابن سيد بتاع الكفته راح جاب معسل من المطبخ العام في الامم المتحده امتي انت بتبقي تعبان؟
رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان ابن سيد بتاع الكفته راح جاب معسل من المطبخ العام في الامم المتحده امتي انت بتبقي تعبان؟
الانبا ونس بنت الانبا ونس عضو مبارك إنضم 6 أغسطس 2007 المشاركات 3,185 مستوى التفاعل 32 النقاط 0 28 أغسطس 2007 #484 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه جاب بطيخة لكنها طلعت عجلة امتى بتنام؟
أستاذ الإسلام مفصول لمخالفة قوانين المنتدى إنضم 15 يونيو 2007 المشاركات 156 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 28 أغسطس 2007 #485 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه لأن الارض كروية !!! لما يطير الطير ؟
SALVATION فداكى يا كنستى مشرف سابق إنضم 28 مايو 2007 المشاركات 58,199 مستوى التفاعل 367 النقاط 0 الإقامة Egypt/Alex 29 أغسطس 2007 #486 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان بيكون حران امتا الدنيا تبقى مسقعه؟
مانشستر الظلام New member عضو إنضم 22 أغسطس 2007 المشاركات 1,112 مستوى التفاعل 3 النقاط 0 29 أغسطس 2007 #487 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه لاني رحت السودان ولقيتها زتونه ليه الحران مش بردان؟
الانبا ونس بنت الانبا ونس عضو مبارك إنضم 6 أغسطس 2007 المشاركات 3,185 مستوى التفاعل 32 النقاط 0 29 أغسطس 2007 #488 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه طلع فوق فوق السحاب ووقع على ودانة لية الواحد بيغسل وشة؟
mena2222 ibn el mase7 عضو مبارك إنضم 18 أغسطس 2007 المشاركات 2,460 مستوى التفاعل 13 النقاط 0 29 أغسطس 2007 #489 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان اشرب لية بيغسل سنانك ؟
www_waleedjo مفصول لمخالفة قوانين المنتدى إنضم 24 أغسطس 2007 المشاركات 41 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 29 أغسطس 2007 #490 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان تقتل البكتيريا الى على رجلك ليش السماء زرقاء
SALVATION فداكى يا كنستى مشرف سابق إنضم 28 مايو 2007 المشاركات 58,199 مستوى التفاعل 367 النقاط 0 الإقامة Egypt/Alex 29 أغسطس 2007 #491 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان كبيره ليه الميه مبلوله؟
مانشستر الظلام New member عضو إنضم 22 أغسطس 2007 المشاركات 1,112 مستوى التفاعل 3 النقاط 0 30 أغسطس 2007 #492 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان طبعا مش ناشفه ليه الكمبيوتر مش حاسب لتقع؟
crazy_girl crazyyyyy عضو مبارك إنضم 31 مايو 2007 المشاركات 6,022 مستوى التفاعل 8 النقاط 0 الإقامة فى حضن بابا يسوع 30 أغسطس 2007 #493 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان الحفرة هى اللى حاسب لاتقع ااما الكمبيوتر حاسب الى طب ليه الناس بتزعل من بعضها فى اللعب؟
رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان الحفرة هى اللى حاسب لاتقع ااما الكمبيوتر حاسب الى طب ليه الناس بتزعل من بعضها فى اللعب؟
kamer14 ارحمنى يا سيدى عضو مبارك إنضم 2 سبتمبر 2006 المشاركات 5,568 مستوى التفاعل 6 النقاط 0 الإقامة مصر هى امى 30 أغسطس 2007 #494 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه هههههه مش عارفه ايلى بعدى نفس السؤال
مانشستر الظلام New member عضو إنضم 22 أغسطس 2007 المشاركات 1,112 مستوى التفاعل 3 النقاط 0 30 أغسطس 2007 #495 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان زغلول نام بعد لما قام من النوم اللي بعد ليه الشريط بتاع عمر دياب الجديد اسمه زغاليلو ياما
رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان زغلول نام بعد لما قام من النوم اللي بعد ليه الشريط بتاع عمر دياب الجديد اسمه زغاليلو ياما
crazy_girl crazyyyyy عضو مبارك إنضم 31 مايو 2007 المشاركات 6,022 مستوى التفاعل 8 النقاط 0 الإقامة فى حضن بابا يسوع 30 أغسطس 2007 #496 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان بيهظر كتير وشكله الدغ اللى بعدى ليه لما بتنعس بتنام؟
kamer14 ارحمنى يا سيدى عضو مبارك إنضم 2 سبتمبر 2006 المشاركات 5,568 مستوى التفاعل 6 النقاط 0 الإقامة مصر هى امى 30 أغسطس 2007 #497 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان النوم علينا حق ايلى بعدى ليه بتاكل؟
crazy_girl crazyyyyy عضو مبارك إنضم 31 مايو 2007 المشاركات 6,022 مستوى التفاعل 8 النقاط 0 الإقامة فى حضن بابا يسوع 30 أغسطس 2007 #498 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه اهه بقضي وقت فراغ اللى بعدى ليه صاحى لحد دلوقت؟
مانشستر الظلام New member عضو إنضم 22 أغسطس 2007 المشاركات 1,112 مستوى التفاعل 3 النقاط 0 30 أغسطس 2007 #499 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علي فكره انا باكل حالا بجد بيتزا بالسوسيس والماشروم وانا باكل البيتزا علشان عطشان ليه المربي صفرا؟
رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علي فكره انا باكل حالا بجد بيتزا بالسوسيس والماشروم وانا باكل البيتزا علشان عطشان ليه المربي صفرا؟
kamer14 ارحمنى يا سيدى عضو مبارك إنضم 2 سبتمبر 2006 المشاركات 5,568 مستوى التفاعل 6 النقاط 0 الإقامة مصر هى امى 30 أغسطس 2007 #500 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان العيش ابيض طيب ليه بتعلب ؟