رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان بيكونوا بياكلوا ليه الناس بتاكل؟
جاسى عضوه مباركه من يسوع عضو نشيط إنضم 11 ديسمبر 2006 المشاركات 5,877 مستوى التفاعل 10 النقاط 0 الإقامة على قدميه وبين ذراعيه 26 أبريل 2007 #441 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان بيكونوا بياكلوا ليه الناس بتاكل؟
KERO KINGOOO لا يوجد فى الجحيم من يشكر عضو مبارك إنضم 6 ديسمبر 2005 المشاركات 4,050 مستوى التفاعل 30 النقاط 0 الإقامة فى مكان بعيد 27 أبريل 2007 #442 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان متعطش فى السفر لية دايما البعيد اقرب من الابعد ؟
جاسى عضوه مباركه من يسوع عضو نشيط إنضم 11 ديسمبر 2006 المشاركات 5,877 مستوى التفاعل 10 النقاط 0 الإقامة على قدميه وبين ذراعيه 27 أبريل 2007 #443 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان بيكون قريب منه اكتر من الاقرب ههههههههههههه ليه بقى بيكون اقرب؟
رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان بيكون قريب منه اكتر من الاقرب ههههههههههههه ليه بقى بيكون اقرب؟
veansea بنت الملك عضو مبارك إنضم 3 فبراير 2007 المشاركات 7,458 مستوى التفاعل 23 النقاط 0 الإقامة جوة حدقيت عين ابويا " بابا يسوع " 28 أبريل 2007 #444 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان هو ابعد ليه بقا الابعد مش اقرب
Nemoo عضو نشيط عضو نشيط إنضم 6 يناير 2007 المشاركات 3,366 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 الإقامة in JESUS heart 28 أبريل 2007 #445 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان اللحمه الى عند الجزار بلاستك طب ليه القطه مش بتروح للجزار
HABIB YAS03 †يسوع رب عظيم† إنضم 27 مارس 2007 المشاركات 2,598 مستوى التفاعل 16 النقاط 0 الإقامة تحت ظل حبيبي 28 أبريل 2007 #446 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان الجزار فيش عنده ماء ليش الانسان لما يتوفى بموت؟؟
جاسى عضوه مباركه من يسوع عضو نشيط إنضم 11 ديسمبر 2006 المشاركات 5,877 مستوى التفاعل 10 النقاط 0 الإقامة على قدميه وبين ذراعيه 28 أبريل 2007 #447 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان فى الموت حياه هههههههههه ليه بقى الواجب فى فصول محو الاميه؟
HABIB YAS03 †يسوع رب عظيم† إنضم 27 مارس 2007 المشاركات 2,598 مستوى التفاعل 16 النقاط 0 الإقامة تحت ظل حبيبي 28 أبريل 2007 #448 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان يوكل :t33: ليش الدنيا بفصل الشتاء بتكون الدنيا حر؟؟
جاسى عضوه مباركه من يسوع عضو نشيط إنضم 11 ديسمبر 2006 المشاركات 5,877 مستوى التفاعل 10 النقاط 0 الإقامة على قدميه وبين ذراعيه 28 أبريل 2007 #449 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان فى الصيف الدنيا برد ليه بقى بتكون برد؟
romyo مش داخل تانى عضو مبارك إنضم 29 ديسمبر 2006 المشاركات 4,525 مستوى التفاعل 7 النقاط 0 الإقامة بلاد الله الواسعة 29 أبريل 2007 #450 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان شهر 2 فيه 28 يوم طب ليه ابن الوز عوام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جاسى عضوه مباركه من يسوع عضو نشيط إنضم 11 ديسمبر 2006 المشاركات 5,877 مستوى التفاعل 10 النقاط 0 الإقامة على قدميه وبين ذراعيه 29 أبريل 2007 #451 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان انا مش عويمه هههههههههههههههه ليه بقى ابن الوز مش عوام ههههههههه
رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان انا مش عويمه هههههههههههههههه ليه بقى ابن الوز مش عوام ههههههههه
*malk -------- عضو مبارك إنضم 16 أغسطس 2007 المشاركات 2,716 مستوى التفاعل 16 النقاط 0 18 أغسطس 2007 #452 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه انا بحب السباحة لية الحب جميل؟
totty USE ME مشرف سابق إنضم 12 أبريل 2007 المشاركات 10,444 مستوى التفاعل 60 النقاط 0 الإقامة فى الدنيا 18 أغسطس 2007 #453 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه وانا بحب اعوم انت بتحب الفاصوليا
SALVATION فداكى يا كنستى مشرف سابق إنضم 28 مايو 2007 المشاركات 58,199 مستوى التفاعل 367 النقاط 0 الإقامة Egypt/Alex 19 أغسطس 2007 #454 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه اه ايه عرفك انى بحب المولخيه جدا انتا بتنام زينا
crazy_girl crazyyyyy عضو مبارك إنضم 31 مايو 2007 المشاركات 6,022 مستوى التفاعل 8 النقاط 0 الإقامة فى حضن بابا يسوع 19 أغسطس 2007 #455 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه لا زى الفراخ اللى بعدى عندك 5 صوابع بس؟ متقولش اه لايمكن
caro/كارو New member عضو إنضم 21 يوليو 2007 المشاركات 225 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 الإقامة منقوشة على كفه 20 أغسطس 2007 #456 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه الصراحة لأ عندى 20 بس مش عارفة هما فى أيد واحدة ولا لأ هههههههههه اللى بعدى ليه الحيونات بيحطوها فى أقفصة و البنى أدمين لأ؟ سؤال محير صح
رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه الصراحة لأ عندى 20 بس مش عارفة هما فى أيد واحدة ولا لأ هههههههههه اللى بعدى ليه الحيونات بيحطوها فى أقفصة و البنى أدمين لأ؟ سؤال محير صح
الجوكر New member عضو إنضم 8 أغسطس 2007 المشاركات 255 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 الإقامة luxor 20 أغسطس 2007 #457 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه سوأل ذكى اكيد 433 رمله لا لا لا لا 435 طب ليه الواحد بيلبس بنطلون هو و طالع بدل المخده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه سوأل ذكى اكيد 433 رمله لا لا لا لا 435 طب ليه الواحد بيلبس بنطلون هو و طالع بدل المخده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
SALVATION فداكى يا كنستى مشرف سابق إنضم 28 مايو 2007 المشاركات 58,199 مستوى التفاعل 367 النقاط 0 الإقامة Egypt/Alex 20 أغسطس 2007 #458 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان بيبقى طول الليل لابس المخده لازم يقوم يغير ليه بنلبس جاكت فى الشتاء؟
رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان بيبقى طول الليل لابس المخده لازم يقوم يغير ليه بنلبس جاكت فى الشتاء؟
crazy_girl crazyyyyy عضو مبارك إنضم 31 مايو 2007 المشاركات 6,022 مستوى التفاعل 8 النقاط 0 الإقامة فى حضن بابا يسوع 20 أغسطس 2007 #459 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه لزوم الحر وكدة ليه الواحد بيمشي على رجله ليه مش على ايديه؟
veansea بنت الملك عضو مبارك إنضم 3 فبراير 2007 المشاركات 7,458 مستوى التفاعل 23 النقاط 0 الإقامة جوة حدقيت عين ابويا " بابا يسوع " 20 أغسطس 2007 #460 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه ده اتيكيت ليه الواحد بيحس ومبيحشيش