رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان تغرق فيه الناس ههههههههههههه ليه العرب غير متحدين
amali New member إنضم 13 أبريل 2007 المشاركات 628 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 14 أبريل 2007 #381 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان تغرق فيه الناس ههههههههههههه ليه العرب غير متحدين
girl_in_jesus سامحنى يا مخلصى مشرف سابق إنضم 10 يناير 2006 المشاركات 3,433 مستوى التفاعل 27 النقاط 0 الإقامة فى بيت ابويا المخلص 14 أبريل 2007 #382 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان اهدافهم مش واحده ليه الدنيا بتظلم بليل؟؟
R100 New member إنضم 12 أبريل 2007 المشاركات 12 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 14 أبريل 2007 #383 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان مش بحب أنام فى النور ليه كل ما أفتح الحنفية تنزل مياه؟؟
Nemoo عضو نشيط عضو نشيط إنضم 6 يناير 2007 المشاركات 3,366 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 الإقامة in JESUS heart 14 أبريل 2007 #384 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان نهر النيل متوصل فيها طب ليه ليه وليه كده وليه هو كده ؟
R100 New member إنضم 12 أبريل 2007 المشاركات 12 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 14 أبريل 2007 #385 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه لان الشاى ده كده :36_1_11: ليه لما اضغط على الجرس يرن ولما اخبط على الباب يطلع صوت ؟؟
رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه لان الشاى ده كده :36_1_11: ليه لما اضغط على الجرس يرن ولما اخبط على الباب يطلع صوت ؟؟
Nemoo عضو نشيط عضو نشيط إنضم 6 يناير 2007 المشاركات 3,366 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 الإقامة in JESUS heart 14 أبريل 2007 #386 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان الشاى الى معاك مش فتله طب ليه شاى العروسه وشاى كده وشاى ببتون
R100 New member إنضم 12 أبريل 2007 المشاركات 12 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 14 أبريل 2007 #387 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه ببتون اسبيس تون كله عند العرب جوافه ليه الناس بتمشي فى الشارع؟؟
Nemoo عضو نشيط عضو نشيط إنضم 6 يناير 2007 المشاركات 3,366 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 الإقامة in JESUS heart 14 أبريل 2007 #388 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان الارض ناشفه ليه لما بتعطش بتشرب ؟
kamer14 ارحمنى يا سيدى عضو مبارك إنضم 2 سبتمبر 2006 المشاركات 5,568 مستوى التفاعل 6 النقاط 0 الإقامة مصر هى امى 15 أبريل 2007 #389 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه امال لما اعطش هاكل يعنى؟ طب ليه الطاووس فرحان بنفسه
جاسى عضوه مباركه من يسوع عضو نشيط إنضم 11 ديسمبر 2006 المشاركات 5,877 مستوى التفاعل 10 النقاط 0 الإقامة على قدميه وبين ذراعيه 15 أبريل 2007 #390 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه انا هجاوب وهسال اوكىىىى مين قالك كده هو قاللك انه فرحان بنفسه؟:smil12:
رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه انا هجاوب وهسال اوكىىىى مين قالك كده هو قاللك انه فرحان بنفسه؟:smil12:
kamer14 ارحمنى يا سيدى عضو مبارك إنضم 2 سبتمبر 2006 المشاركات 5,568 مستوى التفاعل 6 النقاط 0 الإقامة مصر هى امى 16 أبريل 2007 #391 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه مش عارفه بس هو منفوخ كده وفرحان بنفسه طيب ليه فبراير شهر قصير
جاسى عضوه مباركه من يسوع عضو نشيط إنضم 11 ديسمبر 2006 المشاركات 5,877 مستوى التفاعل 10 النقاط 0 الإقامة على قدميه وبين ذراعيه 16 أبريل 2007 #392 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان يناير شهر طويل هاهاهاها نفس سؤالك؟ هههههههههههههههههههههه
kamer14 ارحمنى يا سيدى عضو مبارك إنضم 2 سبتمبر 2006 المشاركات 5,568 مستوى التفاعل 6 النقاط 0 الإقامة مصر هى امى 16 أبريل 2007 #393 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه اكيد مارس استلف منه:t33: ههههههههههههه طيب ليه انا مش انتى وانتى مش انا؟
رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه اكيد مارس استلف منه:t33: ههههههههههههه طيب ليه انا مش انتى وانتى مش انا؟
جاسى عضوه مباركه من يسوع عضو نشيط إنضم 11 ديسمبر 2006 المشاركات 5,877 مستوى التفاعل 10 النقاط 0 الإقامة على قدميه وبين ذراعيه 16 أبريل 2007 #394 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان انتى مش هو وهو مش مش انا هههههههههههههههه نفس سؤالك؟
kamer14 ارحمنى يا سيدى عضو مبارك إنضم 2 سبتمبر 2006 المشاركات 5,568 مستوى التفاعل 6 النقاط 0 الإقامة مصر هى امى 16 أبريل 2007 #395 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه ههههههههههههههه طيب عشان انتى جاسى وانا فيرونيكا
kamer14 ارحمنى يا سيدى عضو مبارك إنضم 2 سبتمبر 2006 المشاركات 5,568 مستوى التفاعل 6 النقاط 0 الإقامة مصر هى امى 16 أبريل 2007 #396 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه طب ليه انتى جاسى؟ سؤال صعب جداااااااااااااااا
جاسى عضوه مباركه من يسوع عضو نشيط إنضم 11 ديسمبر 2006 المشاركات 5,877 مستوى التفاعل 10 النقاط 0 الإقامة على قدميه وبين ذراعيه 16 أبريل 2007 #397 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه لا ولا صعب ولاحاجه علشان انا مش جاسى وانتى ليه فيرونيكا؟ انا بحب اسمك ده اوى انتى اسمك كده فعلا ولا كنتى بتهزرى؟
رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه لا ولا صعب ولاحاجه علشان انا مش جاسى وانتى ليه فيرونيكا؟ انا بحب اسمك ده اوى انتى اسمك كده فعلا ولا كنتى بتهزرى؟
kamer14 ارحمنى يا سيدى عضو مبارك إنضم 2 سبتمبر 2006 المشاركات 5,568 مستوى التفاعل 6 النقاط 0 الإقامة مصر هى امى 16 أبريل 2007 #398 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه ده اسمى فعلا مش بهزر طيب انتى ليه اسمك جميل؟
جاسى عضوه مباركه من يسوع عضو نشيط إنضم 11 ديسمبر 2006 المشاركات 5,877 مستوى التفاعل 10 النقاط 0 الإقامة على قدميه وبين ذراعيه 16 أبريل 2007 #399 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان انتى اسمك اجمل:smil12: هههههههههههههههه ليه انتى اسمك اجمل؟ :yahoo:
رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان انتى اسمك اجمل:smil12: هههههههههههههههه ليه انتى اسمك اجمل؟ :yahoo:
kamer14 ارحمنى يا سيدى عضو مبارك إنضم 2 سبتمبر 2006 المشاركات 5,568 مستوى التفاعل 6 النقاط 0 الإقامة مصر هى امى 16 أبريل 2007 #400 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه ههههههههههههههه لا انتى اسمك اجمل طب انتى ليه اسمك جاسى