القلب وما يريد طب ليه ( طويل العمر يطول عمره وينصره على من يعاديه...هاى هي)
romyo مش داخل تانى عضو مبارك إنضم 29 ديسمبر 2006 المشاركات 4,525 مستوى التفاعل 7 النقاط 0 الإقامة بلاد الله الواسعة 9 فبراير 2007 #361 القلب وما يريد طب ليه ( طويل العمر يطول عمره وينصره على من يعاديه...هاى هي)
KERO KINGOOO لا يوجد فى الجحيم من يشكر عضو مبارك إنضم 6 ديسمبر 2005 المشاركات 4,050 مستوى التفاعل 30 النقاط 0 الإقامة فى مكان بعيد 9 فبراير 2007 #362 اول مرة هكتب مش عارف لية نفس السؤال للى بعدى
Nemoo عضو نشيط عضو نشيط إنضم 6 يناير 2007 المشاركات 3,366 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 الإقامة in JESUS heart 15 فبراير 2007 #363 عشان لو مقلش كده هيدخل اخره من غير حتى تاشيره دخول طب ليه طبق طبقنا مش زى طبق طبقكو مع ان طبق طبقنا شيه طبق طبقكو
عشان لو مقلش كده هيدخل اخره من غير حتى تاشيره دخول طب ليه طبق طبقنا مش زى طبق طبقكو مع ان طبق طبقنا شيه طبق طبقكو
meraaa †كن ضامنى عند نفسك† عضو مبارك إنضم 20 نوفمبر 2006 المشاركات 2,625 مستوى التفاعل 7 النقاط 0 الإقامة بين كفوف ملك الملوك 15 فبراير 2007 #364 عشان طبقكم عاوز تطبق على نفسه عشان مايطبقش تانى على حد طب ليه غسيل نفيسه نشف وغسيلكم انتوا لسه مانشفش ؟؟؟؟
عشان طبقكم عاوز تطبق على نفسه عشان مايطبقش تانى على حد طب ليه غسيل نفيسه نشف وغسيلكم انتوا لسه مانشفش ؟؟؟؟
Nemoo عضو نشيط عضو نشيط إنضم 6 يناير 2007 المشاركات 3,366 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 الإقامة in JESUS heart 15 فبراير 2007 #365 علشان مفيش عندنا شمس فا ناشرينه على الخلايا الشمسيه طب ليه الدكتور لما بيشتغل فى عياده بيشتغل فى مستشفى
علشان مفيش عندنا شمس فا ناشرينه على الخلايا الشمسيه طب ليه الدكتور لما بيشتغل فى عياده بيشتغل فى مستشفى
KERO KINGOOO لا يوجد فى الجحيم من يشكر عضو مبارك إنضم 6 ديسمبر 2005 المشاركات 4,050 مستوى التفاعل 30 النقاط 0 الإقامة فى مكان بعيد 16 فبراير 2007 #366 عشان الجزار عندة لحمة مش بلدى ولية الجزار بطل يبيع خضار ؟
اشرف مجدى New member عضو إنضم 17 فبراير 2007 المشاركات 852 مستوى التفاعل 3 النقاط 0 22 فبراير 2007 #367 علشان النت مش فاضى طب ليه لوحه الكيبورد بتكتب ديما عربى وانجليزى
kamer14 ارحمنى يا سيدى عضو مبارك إنضم 2 سبتمبر 2006 المشاركات 5,568 مستوى التفاعل 6 النقاط 0 الإقامة مصر هى امى 25 فبراير 2007 #368 انا لوحه الكيبورد بتكتب عندى فرنسى كمان طب الحاجه ايلى بتلبسها ومتشوفهاش؟
jesus mon pere عضو مبارك عضو مبارك إنضم 15 يناير 2007 المشاركات 588 مستوى التفاعل 2 النقاط 0 الإقامة عند قدمى الرب يسوع 25 فبراير 2007 #369 البرنيطه طيب ليه مش بنشوفها
shadyos عضو نشيط عضو نشيط إنضم 9 ديسمبر 2006 المشاركات 264 مستوى التفاعل 2 النقاط 0 26 مارس 2007 #370 علشان راحت امريكا طب ليه بنام في الليل ونصحي بالنهار
veansea بنت الملك عضو مبارك إنضم 3 فبراير 2007 المشاركات 7,458 مستوى التفاعل 23 النقاط 0 الإقامة جوة حدقيت عين ابويا " بابا يسوع " 1 أبريل 2007 #371 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان القمر بيطلع الصبح والشمس بتظهر بليل طب ليه جبنا جبنه حطنها فى جبنا بقعت جبنا
رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان القمر بيطلع الصبح والشمس بتظهر بليل طب ليه جبنا جبنه حطنها فى جبنا بقعت جبنا
Nemoo عضو نشيط عضو نشيط إنضم 6 يناير 2007 المشاركات 3,366 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 الإقامة in JESUS heart 10 أبريل 2007 #372 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه عشان خلاص فطرنا طب ليه اللحمه عند الجزار لحمه لكن فى البيت اكل ؟
kamer14 ارحمنى يا سيدى عضو مبارك إنضم 2 سبتمبر 2006 المشاركات 5,568 مستوى التفاعل 6 النقاط 0 الإقامة مصر هى امى 12 أبريل 2007 #373 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه ايلى بيدخل البيت بيتشقلب حاله ايلى بعدى نفس السؤال
R100 New member إنضم 12 أبريل 2007 المشاركات 12 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 12 أبريل 2007 #374 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه لان اللحمه عمله زحمة وفادى بحب ياكل زبادى!!! هو ليه القط بيجرى والفار بيجرى قدامه؟؟
رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه لان اللحمه عمله زحمة وفادى بحب ياكل زبادى!!! هو ليه القط بيجرى والفار بيجرى قدامه؟؟
kamer14 ارحمنى يا سيدى عضو مبارك إنضم 2 سبتمبر 2006 المشاركات 5,568 مستوى التفاعل 6 النقاط 0 الإقامة مصر هى امى 13 أبريل 2007 #375 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه اصل القط بيحترم الفار جدا وبيخلى قدامه احتراما له ههههههههههه طيب ايلى بعدى عنده ماوس؟
رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه اصل القط بيحترم الفار جدا وبيخلى قدامه احتراما له ههههههههههه طيب ايلى بعدى عنده ماوس؟
Nemoo عضو نشيط عضو نشيط إنضم 6 يناير 2007 المشاركات 3,366 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 الإقامة in JESUS heart 13 أبريل 2007 #376 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه اه ومغلب اهلى وراد الدولاب وحاططله على الكيبورد سم موسات الى بعدى يعنى ايه سباروكيكواكرو
رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه اه ومغلب اهلى وراد الدولاب وحاططله على الكيبورد سم موسات الى بعدى يعنى ايه سباروكيكواكرو
veansea بنت الملك عضو مبارك إنضم 3 فبراير 2007 المشاركات 7,458 مستوى التفاعل 23 النقاط 0 الإقامة جوة حدقيت عين ابويا " بابا يسوع " 14 أبريل 2007 #377 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه اه ده دوا للمغص انا عارفا
kamer14 ارحمنى يا سيدى عضو مبارك إنضم 2 سبتمبر 2006 المشاركات 5,568 مستوى التفاعل 6 النقاط 0 الإقامة مصر هى امى 14 أبريل 2007 #378 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه ايه ده انجليزى ده يامرسى:smil13: مش عارفه طيب ايلى بعدى ليه انا مش انت وانت مش انا؟
رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه ايه ده انجليزى ده يامرسى:smil13: مش عارفه طيب ايلى بعدى ليه انا مش انت وانت مش انا؟
veansea بنت الملك عضو مبارك إنضم 3 فبراير 2007 المشاركات 7,458 مستوى التفاعل 23 النقاط 0 الإقامة جوة حدقيت عين ابويا " بابا يسوع " 14 أبريل 2007 #379 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان صوبعك مش زى بعضها طب ليه الصداع بيجى فى الرجلين ورعشه فى الدماغ
رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه علشان صوبعك مش زى بعضها طب ليه الصداع بيجى فى الرجلين ورعشه فى الدماغ
R100 New member إنضم 12 أبريل 2007 المشاركات 12 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 14 أبريل 2007 #380 رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه اكيد كنت واقف على ايدك هههههههههههه ليه البحر فى مياة ومفهوش طحينة؟؟
رد على: سؤال غبي..وجواب اغبى منه اكيد كنت واقف على ايدك هههههههههههه ليه البحر فى مياة ومفهوش طحينة؟؟