اكيد عشان الجزم مش شباشب طيب لية القلب بيدق والرئتين مش بيرقصوا
KERO KINGOOO لا يوجد فى الجحيم من يشكر عضو مبارك إنضم 6 ديسمبر 2005 المشاركات 4,050 مستوى التفاعل 30 النقاط 0 الإقامة فى مكان بعيد 29 يناير 2007 #301 اكيد عشان الجزم مش شباشب طيب لية القلب بيدق والرئتين مش بيرقصوا
emy افتخر بمسيحى عضو مبارك إنضم 18 ديسمبر 2006 المشاركات 8,158 مستوى التفاعل 18 النقاط 0 الإقامة فى حضن بابا يسوع 29 يناير 2007 #302 ههههههههههههههههه علشان الرقصه لسه مجتش طيب ليه كده بقى بجد هزعل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
KERO KINGOOO لا يوجد فى الجحيم من يشكر عضو مبارك إنضم 6 ديسمبر 2005 المشاركات 4,050 مستوى التفاعل 30 النقاط 0 الإقامة فى مكان بعيد 29 يناير 2007 #303 عشان الفرحة مفرحتش لفرح فرحان بن فرحة الفرحانة طيب كتير مش بيمشى مع قليل لية اليومين دول
emy افتخر بمسيحى عضو مبارك إنضم 18 ديسمبر 2006 المشاركات 8,158 مستوى التفاعل 18 النقاط 0 الإقامة فى حضن بابا يسوع 29 يناير 2007 #304 علشان مخصماه وبعدين انت مالك بيهم انتين واتخصموا ده بدل متصلحهم على بعض؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Nemoo عضو نشيط عضو نشيط إنضم 6 يناير 2007 المشاركات 3,366 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 الإقامة in JESUS heart 29 يناير 2007 #305 عشان واحد بيحب يجرى لكن يجرى مبيحبوش طب ليه اهرمات الجيزه فى الهرم
KERO KINGOOO لا يوجد فى الجحيم من يشكر عضو مبارك إنضم 6 ديسمبر 2005 المشاركات 4,050 مستوى التفاعل 30 النقاط 0 الإقامة فى مكان بعيد 29 يناير 2007 #306 عشان ابو الهول جنبيهم طيب لية المستشفى مفهاش سباكين
Nemoo عضو نشيط عضو نشيط إنضم 6 يناير 2007 المشاركات 3,366 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 الإقامة in JESUS heart 29 يناير 2007 #307 عشان بيصلحوا المواسير فى شقه الدكتور طب ليه كليه التربيه الرياضيه منفصله ومنعزله ومن نوع واحد
KERO KINGOOO لا يوجد فى الجحيم من يشكر عضو مبارك إنضم 6 ديسمبر 2005 المشاركات 4,050 مستوى التفاعل 30 النقاط 0 الإقامة فى مكان بعيد 29 يناير 2007 #308 عشان ملهاش علاقة بالتربية الفنية لية الكليات كلها مش معاهد وهكذا المعاهد مش معاهد خالص ؟
remoo كنت اعمي والان ابصر عضو مبارك إنضم 12 يناير 2007 المشاركات 1,333 مستوى التفاعل 4 النقاط 38 29 يناير 2007 #309 علشان الفراخ مستوتش ههههههه طب اية الفيل بيحب النملة؟
Nemoo عضو نشيط عضو نشيط إنضم 6 يناير 2007 المشاركات 3,366 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 الإقامة in JESUS heart 29 يناير 2007 #310 عشان هى الى بتغسلو هدومو كويس طب ليه الفار بخاف من الاسد ؟ وبالمناسبه نكته عن الفار والاسد فار حب يتمنظر قدام خطيبته قام راح للاسد وقاله لما تشوفنى مع الموله بتاعتى احترم نفسك وخلينى اهزئك ولما تمشى هاجى ابوس راسك فواق الاسد راح الفر جاب الموله وفضل يهزء الاسد قدامها وراح مروحها ورجع للاسد وطلع على راسه يبوسها الا و المولا بتاعت الفار معديه قام قاله ادوس على دماغك دلوقتى اضربك يعنى هههههههههههههههههههههههههههه
عشان هى الى بتغسلو هدومو كويس طب ليه الفار بخاف من الاسد ؟ وبالمناسبه نكته عن الفار والاسد فار حب يتمنظر قدام خطيبته قام راح للاسد وقاله لما تشوفنى مع الموله بتاعتى احترم نفسك وخلينى اهزئك ولما تمشى هاجى ابوس راسك فواق الاسد راح الفر جاب الموله وفضل يهزء الاسد قدامها وراح مروحها ورجع للاسد وطلع على راسه يبوسها الا و المولا بتاعت الفار معديه قام قاله ادوس على دماغك دلوقتى اضربك يعنى هههههههههههههههههههههههههههه
emy افتخر بمسيحى عضو مبارك إنضم 18 ديسمبر 2006 المشاركات 8,158 مستوى التفاعل 18 النقاط 0 الإقامة فى حضن بابا يسوع 29 يناير 2007 #311 هههههههههههههههههههههه حلوه اوى
KERO KINGOOO لا يوجد فى الجحيم من يشكر عضو مبارك إنضم 6 ديسمبر 2005 المشاركات 4,050 مستوى التفاعل 30 النقاط 0 الإقامة فى مكان بعيد 29 يناير 2007 #312 لية بوجى وطمطم مش بوجى وجرجس ؟
Nemoo عضو نشيط عضو نشيط إنضم 6 يناير 2007 المشاركات 3,366 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 الإقامة in JESUS heart 29 يناير 2007 #313 عشا نلو بقو بوجى وجرجس مش هيتعرضو فى التلفزيون
KERO KINGOOO لا يوجد فى الجحيم من يشكر عضو مبارك إنضم 6 ديسمبر 2005 المشاركات 4,050 مستوى التفاعل 30 النقاط 0 الإقامة فى مكان بعيد 31 يناير 2007 #314 فين السؤال يا ايمى انتى علطول كدة ؟
Nemoo عضو نشيط عضو نشيط إنضم 6 يناير 2007 المشاركات 3,366 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 الإقامة in JESUS heart 31 يناير 2007 #315 ملكش دعوه بمراتى انت حر قد ازعر من ازنر ليه البتنجان مش شكل الملوخيه؟
KERO KINGOOO لا يوجد فى الجحيم من يشكر عضو مبارك إنضم 6 ديسمبر 2005 المشاركات 4,050 مستوى التفاعل 30 النقاط 0 الإقامة فى مكان بعيد 31 يناير 2007 #316 عشان البامية مربعة طيب لية نيمو بيزعل لزعلة وزعل نيمو انتيمو ؟
Nemoo عضو نشيط عضو نشيط إنضم 6 يناير 2007 المشاركات 3,366 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 الإقامة in JESUS heart 31 يناير 2007 #317 عشان الباميه طلعت مربعه طب ليه لما جبنه جبنه وحطيناها فى جبنه بقعت جبنه ؟
KERO KINGOOO لا يوجد فى الجحيم من يشكر عضو مبارك إنضم 6 ديسمبر 2005 المشاركات 4,050 مستوى التفاعل 30 النقاط 0 الإقامة فى مكان بعيد 31 يناير 2007 #318 عشان الجبنة الاولانية مش الذ من الاخيرة طيب لية مينا بيتكلم فى االجبن واحنا صايمين ؟
المسيح هو الله New member عضو إنضم 30 يناير 2007 المشاركات 117 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 31 يناير 2007 #319 يمكن علشان مش بيحبها لية الحمار فى المراية شكلة اسد
Nemoo عضو نشيط عضو نشيط إنضم 6 يناير 2007 المشاركات 3,366 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 الإقامة in JESUS heart 31 يناير 2007 #320 القرد فى عين امه غزال ليه الفى صيام وفيه فطار ؟