اكيد هناك عشان منفذ على نحيتين لية سمسم نصفها سم واخرها مانجى ؟
KERO KINGOOO لا يوجد فى الجحيم من يشكر عضو مبارك إنضم 6 ديسمبر 2005 المشاركات 4,050 مستوى التفاعل 30 النقاط 0 الإقامة فى مكان بعيد 26 يناير 2007 #281 اكيد هناك عشان منفذ على نحيتين لية سمسم نصفها سم واخرها مانجى ؟
emy افتخر بمسيحى عضو مبارك إنضم 18 ديسمبر 2006 المشاركات 8,158 مستوى التفاعل 18 النقاط 0 الإقامة فى حضن بابا يسوع 26 يناير 2007 #282 علشان انت هنا فى المنتدى يا باشا طيب ليه الساعه بتمشى من اليمين للشمال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ
KERO KINGOOO لا يوجد فى الجحيم من يشكر عضو مبارك إنضم 6 ديسمبر 2005 المشاركات 4,050 مستوى التفاعل 30 النقاط 0 الإقامة فى مكان بعيد 26 يناير 2007 #283 اكيد عشان من الشمال لليمين مش فاضى طيب لية البحر ازرق والحيط ازرق وبيتنا ابيض ؟
emy افتخر بمسيحى عضو مبارك إنضم 18 ديسمبر 2006 المشاركات 8,158 مستوى التفاعل 18 النقاط 0 الإقامة فى حضن بابا يسوع 26 يناير 2007 #284 علشان الراجل اللى بيبيض مش عنده اللوان تانى طيب ليه كده بقى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
KERO KINGOOO لا يوجد فى الجحيم من يشكر عضو مبارك إنضم 6 ديسمبر 2005 المشاركات 4,050 مستوى التفاعل 30 النقاط 0 الإقامة فى مكان بعيد 26 يناير 2007 #285 اكيد عشان انا مش فاضى طيب لية الكل بياجى وانا لسة مجيتش
emy افتخر بمسيحى عضو مبارك إنضم 18 ديسمبر 2006 المشاركات 8,158 مستوى التفاعل 18 النقاط 0 الإقامة فى حضن بابا يسوع 26 يناير 2007 #286 علشان انت مش من هنا طيب ليه كيرو فى المنتدى دلوقتى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
KERO KINGOOO لا يوجد فى الجحيم من يشكر عضو مبارك إنضم 6 ديسمبر 2005 المشاركات 4,050 مستوى التفاعل 30 النقاط 0 الإقامة فى مكان بعيد 26 يناير 2007 #287 عشان مش فى الشارع طيب لية ايمى سالت السؤال دة
emy افتخر بمسيحى عضو مبارك إنضم 18 ديسمبر 2006 المشاركات 8,158 مستوى التفاعل 18 النقاط 0 الإقامة فى حضن بابا يسوع 26 يناير 2007 #288 رخامه يعنى اكيد طيب ليه انت سالت انا ليه سالت السؤال ده ومش تقول رخامه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
KERO KINGOOO لا يوجد فى الجحيم من يشكر عضو مبارك إنضم 6 ديسمبر 2005 المشاركات 4,050 مستوى التفاعل 30 النقاط 0 الإقامة فى مكان بعيد 26 يناير 2007 #289 عشان هى لذيذة مش رخمة طيب لية ايمى سالت طيب ليه انت سالت انا ليه سالت السؤال ده ومش تقول رخامه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عشان هى لذيذة مش رخمة طيب لية ايمى سالت طيب ليه انت سالت انا ليه سالت السؤال ده ومش تقول رخامه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
emy افتخر بمسيحى عضو مبارك إنضم 18 ديسمبر 2006 المشاركات 8,158 مستوى التفاعل 18 النقاط 0 الإقامة فى حضن بابا يسوع 26 يناير 2007 #290 عادى يعنى مش عارف اسال ايه طيب انت ليه عمال تسال ومش عايز تجاوب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
KERO KINGOOO لا يوجد فى الجحيم من يشكر عضو مبارك إنضم 6 ديسمبر 2005 المشاركات 4,050 مستوى التفاعل 30 النقاط 0 الإقامة فى مكان بعيد 26 يناير 2007 #291 عشان الاجابة محتاجة سؤال والسؤال لغير الله مزلة ؟ طيب لية الكلام اتلكتير مش بيجيب خضار اليومين دول ؟
emy افتخر بمسيحى عضو مبارك إنضم 18 ديسمبر 2006 المشاركات 8,158 مستوى التفاعل 18 النقاط 0 الإقامة فى حضن بابا يسوع 26 يناير 2007 #292 علشان البنادوره غاليه طيب ليه بقى البنادوره غاليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
KERO KINGOOO لا يوجد فى الجحيم من يشكر عضو مبارك إنضم 6 ديسمبر 2005 المشاركات 4,050 مستوى التفاعل 30 النقاط 0 الإقامة فى مكان بعيد 26 يناير 2007 #293 اكيد عشان بياعها رخيص طيب لية الدنيا فى الشتا برد وفى الصيف بردة برد
emy افتخر بمسيحى عضو مبارك إنضم 18 ديسمبر 2006 المشاركات 8,158 مستوى التفاعل 18 النقاط 0 الإقامة فى حضن بابا يسوع 26 يناير 2007 #294 هههههههههههههههههههههههه حكمت ربنا بقى تقول ايه طيب ليه كده يعنى ينفع؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
KERO KINGOOO لا يوجد فى الجحيم من يشكر عضو مبارك إنضم 6 ديسمبر 2005 المشاركات 4,050 مستوى التفاعل 30 النقاط 0 الإقامة فى مكان بعيد 26 يناير 2007 #295 عشان اللى مينفعلهوةش مكش قاعد ؟ لية كل الناس عنديها فم واحد واتنين عنين
remoo كنت اعمي والان ابصر عضو مبارك إنضم 12 يناير 2007 المشاركات 1,333 مستوى التفاعل 4 النقاط 38 26 يناير 2007 #296 علشان صباح الخير يا مصر لية الشارع كان زحمة النهاردة؟؟؟؟؟؟؟؟
jesus mon pere عضو مبارك عضو مبارك إنضم 15 يناير 2007 المشاركات 588 مستوى التفاعل 2 النقاط 0 الإقامة عند قدمى الرب يسوع 26 يناير 2007 #297 زى عدد النجوم طب ليه احنا بنلبس الاحذيه فى ارجلنا؟
remoo كنت اعمي والان ابصر عضو مبارك إنضم 12 يناير 2007 المشاركات 1,333 مستوى التفاعل 4 النقاط 38 26 يناير 2007 #298 علشااااااااااااان اسنانا وجعانا لية صافي يحيكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
jesus mon pere عضو مبارك عضو مبارك إنضم 15 يناير 2007 المشاركات 588 مستوى التفاعل 2 النقاط 0 الإقامة عند قدمى الرب يسوع 26 يناير 2007 #299 علشان مش فاضى طب ليه القميص بتلبس؟
Nemoo عضو نشيط عضو نشيط إنضم 6 يناير 2007 المشاركات 3,366 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 الإقامة in JESUS heart 27 يناير 2007 #300 علشان الجزمه مقطوعه طب ليه بنحب نجرى ويجرى مبيحبناش