علشان نعرف نتنفس طب لية احنا بنشرب عصير قصب
jojo_josiph ابن يسوع عضو مبارك إنضم 18 نوفمبر 2006 المشاركات 1,502 مستوى التفاعل 7 النقاط 0 الإقامة فى احضان يسوع 10 يناير 2007 #261 علشان نعرف نتنفس طب لية احنا بنشرب عصير قصب
†جــــــــو† You Are Safe In God عضو مبارك إنضم 12 نوفمبر 2006 المشاركات 471 مستوى التفاعل 1 النقاط 0 الإقامة In Phptoshop 10 يناير 2007 #262 علشان سناننا ما تسوسش طيب ليه الشخرمون بيطيح فى الترلولى
romyo مش داخل تانى عضو مبارك إنضم 29 ديسمبر 2006 المشاركات 4,525 مستوى التفاعل 7 النقاط 0 الإقامة بلاد الله الواسعة 12 يناير 2007 #263 علشان اللسكناتوو منص منانا طب ليه الكدب ملوش رجلين؟؟؟؟؟؟؟؟
krkr_ek New member عضو إنضم 24 ديسمبر 2006 المشاركات 216 مستوى التفاعل 2 النقاط 0 13 يناير 2007 #264 علشان يفضل واقف مكانةو يتكشف طاب لية لما واحد تحصلة حادثة بيروح المستشفى :282li:
romyo مش داخل تانى عضو مبارك إنضم 29 ديسمبر 2006 المشاركات 4,525 مستوى التفاعل 7 النقاط 0 الإقامة بلاد الله الواسعة 15 يناير 2007 #265 طاب لية لما واحد تحصلة حادثة بيروح المستشفى أنقر للتوسيع... علشان ببلاش طب المسيحين ملح الارض مش سكر الارض؟؟؟؟؟؟؟؟؟
طاب لية لما واحد تحصلة حادثة بيروح المستشفى أنقر للتوسيع... علشان ببلاش طب المسيحين ملح الارض مش سكر الارض؟؟؟؟؟؟؟؟؟
K A T Y اسندني يا ابويا مشرف سابق إنضم 22 أغسطس 2006 المشاركات 3,445 مستوى التفاعل 19 النقاط 0 الإقامة جوة قلب يسوع 16 يناير 2007 #266 علشان البنجر غالي طب ليه الحمار بيفهم كويس
meraaa †كن ضامنى عند نفسك† عضو مبارك إنضم 20 نوفمبر 2006 المشاركات 2,625 مستوى التفاعل 7 النقاط 0 الإقامة بين كفوف ملك الملوك 16 يناير 2007 #267 عشان عارف ان هو حماااااااااااااااار طب ليه القطط بعشر ارواح؟
krkr_ek New member عضو إنضم 24 ديسمبر 2006 المشاركات 216 مستوى التفاعل 2 النقاط 0 17 يناير 2007 #268 علشان كل ماتطلع روح تلاقي الثانية طاب لية الساعة بتجري؟؟؟:bud:
adel baket ابن الاب عضو مبارك إنضم 11 ديسمبر 2006 المشاركات 1,626 مستوى التفاعل 14 النقاط 0 الإقامة انا ساكن فى حصون الصخر 17 يناير 2007 #269 علشان مش لاقيه حد يمسكه ليه اللى ميعرفش يعوم يغرق
krkr_ek New member عضو إنضم 24 ديسمبر 2006 المشاركات 216 مستوى التفاعل 2 النقاط 0 18 يناير 2007 #270 البحر بيلاقي واحد مش بيعرف يعوم فتقول هذة فرصة اخطف واحد لية بنحط الورد في الزهريةolling:
Moony34 عضو مبارك عضو مبارك إنضم 17 أكتوبر 2006 المشاركات 1,116 مستوى التفاعل 9 النقاط 0 18 يناير 2007 #271 krkr_ek قال: البحر بيلاقي واحد مش بيعرف يعوم فتقول هذة فرصة اخطف واحد لية بنحط الورد في الزهريةolling: أنقر للتوسيع... علشان الساعة ثلاثة إلا ربع
krkr_ek قال: البحر بيلاقي واحد مش بيعرف يعوم فتقول هذة فرصة اخطف واحد لية بنحط الورد في الزهريةolling: أنقر للتوسيع... علشان الساعة ثلاثة إلا ربع
krkr_ek New member عضو إنضم 24 ديسمبر 2006 المشاركات 216 مستوى التفاعل 2 النقاط 0 20 يناير 2007 #272 لية انت في المنتدي دلوقتي؟؟؟؟:dntknw:
تريزا New member عضو إنضم 15 يناير 2007 المشاركات 106 مستوى التفاعل 2 النقاط 0 20 يناير 2007 #273 علشان النور مقطوع بتقطع السمكة بالطول و لا بالعرض ؟
emy افتخر بمسيحى عضو مبارك إنضم 18 ديسمبر 2006 المشاركات 8,158 مستوى التفاعل 18 النقاط 0 الإقامة فى حضن بابا يسوع 20 يناير 2007 #274 خير الامور الوسط (من النص) طيب احنا ليه كده؟
krkr_ek New member عضو إنضم 24 ديسمبر 2006 المشاركات 216 مستوى التفاعل 2 النقاط 0 25 يناير 2007 #275 خلقت ربنا لية احنا بناكل من بوانا ونسمع من ودنا و نري من عنينا ونشم من مرخنا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:yahoo:
خلقت ربنا لية احنا بناكل من بوانا ونسمع من ودنا و نري من عنينا ونشم من مرخنا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:yahoo:
emy افتخر بمسيحى عضو مبارك إنضم 18 ديسمبر 2006 المشاركات 8,158 مستوى التفاعل 18 النقاط 0 الإقامة فى حضن بابا يسوع 25 يناير 2007 #276 علشان انت اسمك كركر طيب ليه فى احنا وفى هما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Nemoo عضو نشيط عضو نشيط إنضم 6 يناير 2007 المشاركات 3,366 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 الإقامة in JESUS heart 25 يناير 2007 #277 عشان المخرج عايز كده طب اين تقع اهرامات الجيزه بالجيزه ؟
emy افتخر بمسيحى عضو مبارك إنضم 18 ديسمبر 2006 المشاركات 8,158 مستوى التفاعل 18 النقاط 0 الإقامة فى حضن بابا يسوع 25 يناير 2007 #278 تقع جنوب غرب اسبانيا ليه كل واحد عنده ايدين؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Nemoo عضو نشيط عضو نشيط إنضم 6 يناير 2007 المشاركات 3,366 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 الإقامة in JESUS heart 25 يناير 2007 #279 عشان يفكر بيهم لما بيهرش فى راسه ليه الحصان عندو عنين ؟
emy افتخر بمسيحى عضو مبارك إنضم 18 ديسمبر 2006 المشاركات 8,158 مستوى التفاعل 18 النقاط 0 الإقامة فى حضن بابا يسوع 26 يناير 2007 #280 علشان انت عندك رجلين طيب مين بيودى على فين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟