علشان تمشي تعرج طب ليه القطه ليها اربع رجول مش رجلين زى البت عصفوره؟؟؟
girl_in_jesus سامحنى يا مخلصى مشرف سابق إنضم 10 يناير 2006 المشاركات 3,433 مستوى التفاعل 27 النقاط 0 الإقامة فى بيت ابويا المخلص 20 أكتوبر 2006 #141 علشان تمشي تعرج طب ليه القطه ليها اربع رجول مش رجلين زى البت عصفوره؟؟؟
bent_yaso3 عضوة مباركة عضو مبارك إنضم 4 أكتوبر 2006 المشاركات 601 مستوى التفاعل 4 النقاط 0 20 أكتوبر 2006 #142 علشان فاضيه ومش وراها حاجه طب ليه النحل يطن ولايظن؟
girl_in_jesus سامحنى يا مخلصى مشرف سابق إنضم 10 يناير 2006 المشاركات 3,433 مستوى التفاعل 27 النقاط 0 الإقامة فى بيت ابويا المخلص 20 أكتوبر 2006 #143 علشان مش واخد باله من العربيه اللى كانت معديه ههههههههه ليه القطه بتونو مش بتصوصو؟؟
bent_yaso3 عضوة مباركة عضو مبارك إنضم 4 أكتوبر 2006 المشاركات 601 مستوى التفاعل 4 النقاط 0 20 أكتوبر 2006 #144 علشان عندها ارق ومش عارفه تركز طب ليه الناس بتشرب القهوه بس مش بتاكل البن؟
Coptic Man ابن المـــــ†ـــــلك مشرف سابق إنضم 5 أكتوبر 2005 المشاركات 12,801 مستوى التفاعل 302 النقاط 83 الإقامة Earth 20 أكتوبر 2006 #145 علشان بتحب السمك اكثر هههه طيب ليه دكتور الاسنان بيعالج الاسنان ؟
artamisss مشرف ديموقراطى جدااا عضو مبارك إنضم 10 ديسمبر 2005 المشاركات 2,175 مستوى التفاعل 19 النقاط 0 الإقامة In The Kingdom Of Heavens 20 أكتوبر 2006 #146 علشان مش لاقى حاجه يعالجها فرااااااااغ طب ليه الدنيا واسعه
bent_yaso3 عضوة مباركة عضو مبارك إنضم 4 أكتوبر 2006 المشاركات 601 مستوى التفاعل 4 النقاط 0 22 أكتوبر 2006 #147 علشان الناس بتزق فيهااااااااااااااا طب ليه العيشه مره؟
KERO KINGOOO لا يوجد فى الجحيم من يشكر عضو مبارك إنضم 6 ديسمبر 2005 المشاركات 4,050 مستوى التفاعل 30 النقاط 0 الإقامة فى مكان بعيد 23 أكتوبر 2006 #148 عشان الموت سكر طيب لية لما الواحد بيتغابى مش بيقدر ياكل ؟
قلم حر المفدي بالنعمه مشرف سابق إنضم 16 أغسطس 2006 المشاركات 8,812 مستوى التفاعل 21 النقاط 0 الإقامة بلاد الشام 29 أكتوبر 2006 #149 قديمه ........... عشان ألسما زرقه ! ليه ألصعايده كلهم أذكياء ؟
artamisss مشرف ديموقراطى جدااا عضو مبارك إنضم 10 ديسمبر 2005 المشاركات 2,175 مستوى التفاعل 19 النقاط 0 الإقامة In The Kingdom Of Heavens 29 أكتوبر 2006 #150 هرمونات زياده هههههههه طب ليه الواحد بمشى فى الشارع ؟
antoon refaat حب الله افضل عضو مبارك إنضم 9 ديسمبر 2005 المشاركات 1,048 مستوى التفاعل 21 النقاط 0 30 أكتوبر 2006 #151 بيرضو رغبتهم في التحرر من الحب طيب ليه انا وانتا وهو مش بناكل زي الناس اللي هناك؟
bent_yaso3 عضوة مباركة عضو مبارك إنضم 4 أكتوبر 2006 المشاركات 601 مستوى التفاعل 4 النقاط 0 31 أكتوبر 2006 #152 علشان احنا بناكل بايدينا اليمين طب ليه بنحط الملح فوق الاكل ليه مش تحت الاكل؟
oesi no GOGOƸ̵̡Ӝ̵̨̄ مشرف سابق إنضم 29 مارس 2006 المشاركات 16,962 مستوى التفاعل 1,991 النقاط 113 31 أكتوبر 2006 #153 علشان نقدر نشوفه طيب ليه الناس لما بتنام بترتاح
bent_yaso3 عضوة مباركة عضو مبارك إنضم 4 أكتوبر 2006 المشاركات 601 مستوى التفاعل 4 النقاط 0 2 نوفمبر 2006 #154 علشان مش قادرين على السفر طب ليه الجنيه ارخص من الدولار؟
tina_tina مسيحية للأبد عضو مبارك إنضم 8 أكتوبر 2006 المشاركات 2,555 مستوى التفاعل 18 النقاط 0 2 نوفمبر 2006 #155 علشان هو الهايف اللى فى وسطهم طيب ليه صوابع ايدك خمسة؟
bent_yaso3 عضوة مباركة عضو مبارك إنضم 4 أكتوبر 2006 المشاركات 601 مستوى التفاعل 4 النقاط 0 3 نوفمبر 2006 #156 علشان رقم سته مش فاضى طب ليه صوابع رجلك خمسه؟
oesi no GOGOƸ̵̡Ӝ̵̨̄ مشرف سابق إنضم 29 مارس 2006 المشاركات 16,962 مستوى التفاعل 1,991 النقاط 113 6 نوفمبر 2006 #157 علشان اعرف اعد عليهم طيب ليه السما فوق والارض تحت ومش العكس
artamisss مشرف ديموقراطى جدااا عضو مبارك إنضم 10 ديسمبر 2005 المشاركات 2,175 مستوى التفاعل 19 النقاط 0 الإقامة In The Kingdom Of Heavens 6 نوفمبر 2006 #158 علشان مانمشيش على دماغنا هههههههههه طب ليه الناس سنانها بيضا ؟؟؟؟؟؟؟
oesi no GOGOƸ̵̡Ӝ̵̨̄ مشرف سابق إنضم 29 مارس 2006 المشاركات 16,962 مستوى التفاعل 1,991 النقاط 113 7 نوفمبر 2006 #159 علشان بنستعمل سيجنل تو طيب ليه الشمس بتطلع من الشرق مش من الغرب
ارووجة مشرفةسابقةareej مشرف سابق إنضم 16 سبتمبر 2006 المشاركات 11,996 مستوى التفاعل 108 النقاط 0 الإقامة الاراضي المقدسة- الناصرة- 7 نوفمبر 2006 #160 لانو جارنا متجوز مراته تب ليه مندرب الصرصور بالشبشب؟