زجاج الموت في استراليا " منظر عجيب "

HappyButterfly

محتاجة لك
عضو مبارك
إنضم
27 سبتمبر 2008
المشاركات
12,139
مستوى التفاعل
106
النقاط
0
موضوع حلو كتير
انا كمان نفسى اجرب
بس يارب الازاز مش يتكسر
ميرسى لك كتير اخ النهيسى
المسيح معك ويباركك
 

النهيسى

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
27 يوليو 2008
المشاركات
92,326
مستوى التفاعل
3,201
النقاط
113
الإقامة
I love you Jesus
موضوع حلو كتير
انا كمان نفسى اجرب
بس يارب الازاز مش يتكسر
ميرسى لك كتير اخ النهيسى
المسيح معك ويباركك
الرب يبارك مروركم الرائع شكرا
 

+ بريسكلا +

Kirialisooooon
عضو مبارك
إنضم
25 ديسمبر 2008
المشاركات
4,652
مستوى التفاعل
90
النقاط
0
الإقامة
مبارك شعبى مصر
زجاج الموت فى استراليا

في حديقة ( داروين ) بأستراليا

طريقة جديدة لجذب السياح والزائرين

وهي عمل مواجهة عن قرب بين إنسان وبين تمساح
مواجهة لا تتم سوى بهذه الطريقة


حيث يكون الإنسان على مقربة من التمساح ويرى

أنيابه وجلده وعينه عن قرب دون أي خطر

وذلك بأن يدخل واحد منهم في غرفة زجاجية ..

وجاجها سميك جداً يبلغ سمكه 4 سم

وتنزل هذه الغرفة تحت الماء إلى أن تتغطى تماماً ..

ويكون في الماء تمساح أو عدة تماسيح

تظل تدور حول هذه الغرفة وهي تحاول الدخول أو

تحطيم هذه الغرفة لتلتهم ما بداخلها

والسائحون يتسابقون لدخول هذه الغرفة

وتجربتها لمدة 15 دقيقة لكل واحد





469_1.jpg


هنا تبدأ الغرفة في الغطس تدريجياً
817_2.jpg


التمساح ينتظرها بشغف


536_3.jpg


ومازال ينتظر .. ممنياً نفسه بوجبة كبيرة

593_4.jpg


تغطت نصفها بالماء .. ويدور التمساح حولها لإيجاد فتحة يدخل منها




134_6.jpg




955_8.jpg


رحلة بجد روعة
biggrin.gif


يا ترى مين حاجز ورايا ؟؟
1eye.gif
 

vetaa

GOD IS LOVE
مشرف سابق
إنضم
1 أغسطس 2007
المشاركات
9,140
مستوى التفاعل
231
النقاط
0
الإقامة
فى قلب مخلصى
ميرسى يا بريسكلا
بس اللى عايز ينتحر يروح الرحله دى:)

تم الدمج للتكرار
 

النهيسى

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
27 يوليو 2008
المشاركات
92,326
مستوى التفاعل
3,201
النقاط
113
الإقامة
I love you Jesus
رد: زجاج الموت فى استراليا

في حديقة ( داروين ) بأستراليا

طريقة جديدة لجذب السياح والزائرين

وهي عمل مواجهة عن قرب بين إنسان وبين تمساح
مواجهة لا تتم سوى بهذه الطريقة


حيث يكون الإنسان على مقربة من التمساح ويرى

أنيابه وجلده وعينه عن قرب دون أي خطر

وذلك بأن يدخل واحد منهم في غرفة زجاجية ..

وجاجها سميك جداً يبلغ سمكه 4 سم

وتنزل هذه الغرفة تحت الماء إلى أن تتغطى تماماً ..

ويكون في الماء تمساح أو عدة تماسيح

تظل تدور حول هذه الغرفة وهي تحاول الدخول أو

تحطيم هذه الغرفة لتلتهم ما بداخلها

والسائحون يتسابقون لدخول هذه الغرفة

وتجربتها لمدة 15 دقيقة لكل واحد





469_1.jpg


هنا تبدأ الغرفة في الغطس تدريجياً
817_2.jpg


التمساح ينتظرها بشغف


536_3.jpg


ومازال ينتظر .. ممنياً نفسه بوجبة كبيرة

593_4.jpg


تغطت نصفها بالماء .. ويدور التمساح حولها لإيجاد فتحة يدخل منها




134_6.jpg




955_8.jpg


رحلة بجد روعة
biggrin.gif


يا ترى مين حاجز ورايا ؟؟
1eye.gif
ربنا يحافظ عليكم


شكرا للمرور الرائع
 
أعلى