رد: إلي كل نفس جريحة متألمة
موضوع رائع يا جرجس
تسلم ايدك
ربنا يباركك
تسلم ايدك
ربنا يباركك
موضوعك اكتر من رااااااااائع ياجرجس
بجد معزي قوي ويستاهل احلي تقييم
ربنا يباركك
موضوع رائع يا جرجس
تسلم ايدك
ربنا يباركك
حلو......ويستحق التقييم لروعته وبراعة كتابته.....وشكرا" لكلاماته المعزية ...وفعلا" تعزيت ..
أنا يسوع رأيت دموعك أيها المتألم
أنا يسوع أشفيك لأني سمعت صوت بكاءك
طوباك أيها الباكي لأنك ستبتهج وتفرح
سأجعلك تنسى الماضي
سأعوضك عن السنين التي أكلها الجراد
نعم يسوع هو إله التعويضات
ثق إن يسوع يعوضك عن الحنان الذي فقدته
يسوع يقول لك سأعوضك عن الفرح الذي لم تعرفه
سأعوضك عن ما خسرته،
لا تخف يوجد المملوء عطفاً وحناناً إن اسمه يسوع المسيح هو
هو أمس واليوم وإلى الأبد لم يتغير إنه يشفق عليك إذ رآك مع باقي الشعب
كغنم لا راعي لها، يسوع يتحنن عليك سيمسح كل دمعة من عينيك ..
المسيح يسوع الحي يأتي إليك ليقول لك أنا أمسح دموعك
لأني بكيت وتألمت من أجلك..
ميرسى هابى على مرورك الجميل والمميزميرسى جرجس موضوع جمبل جدااااا
ربنا يفرح قلبك
ميرسىبيبو على مرورك الجميل والمميزموضوعك رااااااااااااائع ياجرجس
ويستاهل تقييم
يسوع يعوضك
ميرسى مان على مرورك الجميل والمميزموضوع جميل يا جرجس
ميرررررسى على الموضوع
ربنا يبارك حياتك
ميرسى كليمو على مرورك الجميل والمميزموضوع رائع جداااا يا جرجس
شكرااااا جزيلا
ربنا يبارك مجهودك
شكرا جدا ..............................للموضوع الرائع ............. جدا جدا جدا
الرب معااااكم
خطير
تسلم ايدك