دي مجموعه صور جديده من رسوماتي ويارب تعجبكم

فادي30

New member
إنضم
16 أبريل 2009
المشاركات
4
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
شكرااااااااااااااااااا جداااااااااااا على الصور و حلوين بجد يا نفين وربنا يبارك فى موهبتك
 

tenaaaa

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
11 أكتوبر 2007
المشاركات
1,362
مستوى التفاعل
12
النقاط
0
روعه بجد
تسلم ايدك
 

نادر شنوده

New member
إنضم
26 نوفمبر 2009
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
بجد ربنا يعوض تعب محبتك وبامانة دا عمل رائع جدا جدا جدا
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
ايه يا نوفا الجمال دا
بجد رائع ياقمر
تسلم ايدك
وعايزين من دا كتير ههههههه
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
عم بتضاربي عليّ يا نيفين

ههههههههههههههههههههههه

حلوين كتير الك مستقبل

الرب يبارك كل اعمالك


ههههههههههههههههههههههههه
ياريت اقدر
مو بينفع اضارب عليك يا كليمو
انت فنان محترف ومتمكن جدا
انا اجاي ايه بس

بس اهو بحاول علي قدي
وميرسي علي مشاركتك وتشجيعك ليا
يسوع يعوض محبتك خير
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
حلوين كتير يائمر ^_^
ربنا يبارك حياتك وينمي موهبتك


ميرسي يا اجمل ارووجه
دايما مشجعاني بتواجدك
بمشاركتك الجميله
يسوع يباركك
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
جمال جدا يا نيفين

تسلم ايدك

ربنا يبارك حياتك

ميرسي يا كيرو
الاجمل هو تواجدك العطر
ومشاركتك وتشجعيك
يسوع يعوض تعب محبتك
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
رووووعة​

فنانة بجد

ضروري تنمي الموهبة دي بلاش تهمليها


الرب يبارك حياتك

هههههههههههههه
فنانه مره واحده كدا
لا دا كتير عليا
يا شاعرتنا الجميله

انا بحاول كل فتره امارسها
واهو بدرب نفسي دايما
لاني بحب الرسم جدا

وميرسي يا جميل علي تشجيعك
وتواجدك المبهج في صفحتي

يسوع يرعاكي
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
[الصور جميلة اوي ربنا يباركك:)


ميرسي يا نصري
واحب ارحب بيك في منتدي الكنيسه
بيتك التاني
وليا الشرف ان اول مشاركه
تكون في موضوعي
واشكرك علي مشاركتك الاجمل
ومنتظرين مشاركتك معانا ودوام تواصلك
 

$CinDrellA $

^_^ La Princess
عضو مبارك
إنضم
4 ديسمبر 2008
المشاركات
16,814
مستوى التفاعل
182
النقاط
0
الإقامة
With my self
حلووووين كتيير
تسلم ايديك
وننتظر المزيد
ربنا يبارك حياتك
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
شكرااااااااااااااااااا جداااااااااااا على الصور و حلوين بجد يا نفين وربنا يبارك فى موهبتك


ميرسي يا فادي
الاجمل مشاركتك الرقيقه
واتمني دوام تواصلك معانا
واهلا بيك في منتدي الكنيسه

يسوع يرعاك
 

وليم تل

زعيم ح الغلاسة
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2007
المشاركات
9,035
مستوى التفاعل
75
النقاط
0
نيفين رمزى

وبدون اى مجاملة خاصة وانتى بنت حزبى الميمون


::



::




::



وطبعا اوعى بسببى تبطلى رسم




::



::



وانتى عرفانى فى الصراحة ما اعرفش ابويا




::



::



حقيقى اجد موهبة فنية رائعة

فالوجوة مرسومة بدقة وتناسق بين تفاصيل

الوجة وانسيابية الرقبة كما لو كانت حقيقية

حتى رسمة العين والانف مريحة مع دوران الوجة

فأستمرى فأنتى موهوبة حقا وصدقينى بدون مجاملة

ودمتى بود
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
بجد ربنا يعوض تعب محبتك وبامانة دا عمل رائع جدا جدا جدا


ميرسي يا نادر علي مشاركتك الجميله
وعلي ذوقك
اسعدني مرورك العطر
يسوع يرعاك
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
ايه يا نوفا الجمال دا

بجد رائع ياقمر
تسلم ايدك
وعايزين من دا كتير ههههههه


ميرسي يا قمره
الاروع دايما تشجيعك ومشاركتك
نورتي يا جميل
يسوع يرعاكي
 

كارلوس 2

New member
إنضم
14 ديسمبر 2009
المشاركات
34
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
حلووووووووووووووووووووويين اوى

ربنا يباركك

كارلوس
 

عادل نسيم

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
30 نوفمبر 2009
المشاركات
3,338
مستوى التفاعل
73
النقاط
0
جميلة موهبة الرسم والأجمل في أستخدامها في الصور الدينية التي أمتعتينا بيها ربنا يباركك ويزيدك من نعيمه
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
نيفين رمزى


وبدون اى مجاملة خاصة وانتى بنت حزبى الميمون


::



::




::



وطبعا اوعى بسببى تبطلى رسم




::



::



وانتى عرفانى فى الصراحة ما اعرفش ابويا




::



::



حقيقى اجد موهبة فنية رائعة

فالوجوة مرسومة بدقة وتناسق بين تفاصيل

الوجة وانسيابية الرقبة كما لو كانت حقيقية

حتى رسمة العين والانف مريحة مع دوران الوجة

فأستمرى فأنتى موهوبة حقا وصدقينى بدون مجاملة

ودمتى بود


ميرسي يا اغلي زعيم
طبعا عارفه انك مستحيل تجاملني
ورايك دا وسام علي صدري حقا
افتخر بيه
وكم يسعدني اشراقك في صفحتي المتواضعه
فكن دايما بالجوار
 

طحبوش

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
2 ديسمبر 2009
المشاركات
4,546
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
SOME WHERE
هاكتفي بقول عندك موهبة بس لازم تجتهدي اكتر
 
أعلى