عم بتضاربي عليّ يا نيفين
ههههههههههههههههههههههه
حلوين كتير الك مستقبل
الرب يبارك كل اعمالك
حلوين كتير يائمر ^_^
ربنا يبارك حياتك وينمي موهبتك
جمال جدا يا نيفين
تسلم ايدك
ربنا يبارك حياتك
رووووعة
فنانة بجد
ضروري تنمي الموهبة دي بلاش تهمليها
الرب يبارك حياتك
[الصور جميلة اوي ربنا يباركك![]()
شكرااااااااااااااااااا جداااااااااااا على الصور و حلوين بجد يا نفين وربنا يبارك فى موهبتك
روعه بجد
تسلم ايدك
بجد ربنا يعوض تعب محبتك وبامانة دا عمل رائع جدا جدا جدا
ايه يا نوفا الجمال دا
بجد رائع ياقمر
تسلم ايدك
وعايزين من دا كتير ههههههه
حلووووين كتيير
تسلم ايديك
وننتظر المزيد
ربنا يبارك حياتك
نيفين رمزى
وبدون اى مجاملة خاصة وانتى بنت حزبى الميمون
::
::
::
وطبعا اوعى بسببى تبطلى رسم
::
::
وانتى عرفانى فى الصراحة ما اعرفش ابويا
::
::
حقيقى اجد موهبة فنية رائعة
فالوجوة مرسومة بدقة وتناسق بين تفاصيل
الوجة وانسيابية الرقبة كما لو كانت حقيقية
حتى رسمة العين والانف مريحة مع دوران الوجة
فأستمرى فأنتى موهوبة حقا وصدقينى بدون مجاملة
ودمتى بود