دونا انا هجرب اعملة لو اتحرق مني وده اكيد عوزك تبعتهولي جاهز
تسلم ايدك ربنا يبارك تعب محبتك
ههههههه لا انشالله مش هيتحرق يا ماجد
على فكره بجد دى طريقه سهله خالص ومجرباها كتير مره بالشيكولاه ومره بالسكر البودره ومره بالمربى ومره بالشربات بتاع الكنافه بيطلع رووووعه
يلا احرقه يووه قصدى جربه وقولى ههههه