دع الأحزان تبكي من جبروت ابتسامتك

إنضم
20 فبراير 2008
المشاركات
12
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دع الأحزان تبكي من جبروت ابتسامتك

سؤال ارجر الإجابه
هل الرب ينسى ؟
إن كان ينسى فلماذا يخلق؟
إن كان ينسى فلماذا يوعبد؟
إن كان ينسى فلماذا يكون إلاه؟
وانا أعبد إلاه انساه ولا ينسانى
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: دع الأحزان تبكي من جبروت ابتسامتك

سؤال ارجر الإجابه
هل الرب ينسى ؟
إن كان ينسى فلماذا يخلق؟
إن كان ينسى فلماذا يوعبد؟
إن كان ينسى فلماذا يكون إلاه؟
وانا أعبد إلاه انساه ولا ينسانى

:110105~127:​
 
إنضم
20 فبراير 2008
المشاركات
12
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دع الأحزان تبكي من جبروت ابتسامتك

لماذا تخجلون من الاجابه وتخرجون عن الحقائق بتزيف الأقاويل
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: دع الأحزان تبكي من جبروت ابتسامتك

لماذا تخجلون من الاجابه وتخرجون عن الحقائق بتزيف الأقاويل

إجابة ايه اللى هنخجل منها دى ؟؟؟؟؟؟

هو حضرتك جاهل للدرجة دى ؟؟؟ :59:

الموضوع مالهوش اى علاقة بالمناقشات الدينية ولا القسم

أطرح أسئلتك فى مكانها...

يااااااااااارب تكون فهمت :close_tem
 

mera 002

New member
إنضم
15 فبراير 2008
المشاركات
14
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد على: دع الأحزان تبكي من جبروت ابتسامتك

مرسى مرمر على الموضوع بس انا عندى اصحاب كتير اوى وبحس نفسى وسطهم انى وحيده وعلطول حزينه حتى لو لقتينى بضحك وبهرج ببقا حزينه جوايا

ربنا يعوض تعب محبتك
 

emy

افتخر بمسيحى
عضو مبارك
إنضم
18 ديسمبر 2006
المشاركات
8,158
مستوى التفاعل
18
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع
رد على: دع الأحزان تبكي من جبروت ابتسامتك

اجمل لحظات عمرك

حين تناجي ربك بخضوع وذل ودموع كالأنهار وبقلب ملؤه الشوق الى رؤياه

اجمل لحظات عمرك

حين تعاند الشيطان وتغلبه وترجع الى ربك من بعد طول غياب فتطرق بابه ويفتحه لك ويقبل توبتك.

اجمل لحظات عمرك

حين تحزن بصدق على مافاتك من عمرك من دون ان تستفيد منه فتبادر الى التعويض

احلى لحظات عمرك

حين تعيش وسط افئدة الناس بشفافيه بدون نفاق او مجاملات خبيثة

اجمل لحظات عمرك

حين تضحك بصدق وتخرج ناصعة بيضاء فيضحك قلبك ثم روحك

اجمل لحظات عمرك

حين يفهمك من حولك ويقفون الى جانبك بإحزانك

اجمل لحظات عمرك

حين تستيقظ في الصباح وقد محا الله ذنوبك بالامس.


جميل اوى الكلمات دى يا مرمر
بجد انتى مواضيعك كلها تجنن
تسلميلى يا سكر عالكلام الحو ده
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: دع الأحزان تبكي من جبروت ابتسامتك

مرسى مرمر على الموضوع بس انا عندى اصحاب كتير اوى وبحس نفسى وسطهم انى وحيده وعلطول حزينه حتى لو لقتينى بضحك وبهرج ببقا حزينه جوايا

ربنا يعوض تعب محبتك


وليه بس دايما حزينة ؟

ربنا يفرح قلبك :flowers:

ميرسى لمرورك يا ميرا ونورتى الموضوع يا حبيبتى
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: دع الأحزان تبكي من جبروت ابتسامتك



جميل اوى الكلمات دى يا مرمر
بجد انتى مواضيعك كلها تجنن
تسلميلى يا سكر عالكلام الحو ده

ميرسى أوى يا حبيبى على كلامك

ميرسى لمرورك يا إيمى ونورتى الموضوع يا حبيبتى
 

نيفين ثروت

حزب الغلاسه
عضو مبارك
إنضم
14 سبتمبر 2007
المشاركات
1,799
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
رد على: دع الأحزان تبكي من جبروت ابتسامتك

الله الله على الموضوعات الجميله
 
أعلى