مساء الخير عليكم جميعا انا تانى يوم ليا فى المنتدى ويمكن يكون اول اشترك ليه فى منتدى مسيحى اتمنا ان اكون صديق ليكم وعلى فكره برده مش عارف ادخل على الشات :act19:
سلام ونعمة اهلا بيك اخي الحبيب في منتدى الكنيسة واصلي ان تجد كل الفائدة من خلال اقامتك وسطنا اما من اجل الشات فهو مخصص للاعضاء المباركين ومافوق مرة ثانية نرحب بيك والرب يبارك حياتك
اولا اهلين بيك فى كنيستنا الالكترونية
ويا رب تستفيد من المنتدى وتفيدنااا
ويجعلك سبب بركة
اما الشات فده مقتصر على الاعضاء المباركين فما فوق
ودى رتبة حتوصلها لما تشد حيلك معانا شوية فى المشاركات والمواضيع
وهى للمسيحين فقط
يلا شد حيلك بئىىىىىىىىىى لو بدك توصلها بسرعة
سلام ونعمة ارحب بكل الاحباء الذين انضمو للمنتديات الكنيسة واتمنى لكم تصفح مبارك واقول : ان شات المنتدى هو فقط للاعضاء المباركين والمحاورين والمشرفين فقط