رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف
سلام ربنا ومخلصنا يسوع المسيح لة المجد للجميع .
ازايك يا جيرمين وانتى يا دانا محدش بيشوفيك لية وازيك يا end وانتى يا أنجيلا وانت ياموسى يارب تكونوا مبسوطين معانا انا كان نفس اكتبكم اسم اسم بس بطريقة دى هيكون موضوع ويارب متزعلش منى يا joseph انا اسف علشان مكتبش ليك وكمان مرحبتش بيك على فكرى المنتدى زاذ نور اكتر بعد مأشتركت فية ونفس اشوف مشركاتك انت وكمان أنجيلا وموسى نفسى اتعرف عليكوا اكتر وانت كمان يا (النهاية end)
سلام ربنا يسوع المسيح معاكم صلوا من اجلى المنتدى