- إنضم
- 12 أغسطس 2007
- المشاركات
- 53
- مستوى التفاعل
- 0
- النقاط
- 0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف
هااااااى ياجماعة رامى ومرمر بتاعة الشات وكلوا كلوا انا عضوة جديدة معاكوا بس عايزة اقول بجد المنتدى دا تحفة ومواضيعة زى العسل وكفاية الادارة كمان ....... بجد نفسى اتعرف عليكوا ونتحاور كدة ف مواضيع هامة اوك :yahoo:
هااااااى ياجماعة رامى ومرمر بتاعة الشات وكلوا كلوا انا عضوة جديدة معاكوا بس عايزة اقول بجد المنتدى دا تحفة ومواضيعة زى العسل وكفاية الادارة كمان ....... بجد نفسى اتعرف عليكوا ونتحاور كدة ف مواضيع هامة اوك :yahoo: