الأخ الفاضل / fadibashar
++ كلامى لن يكون تعليقاً على مداخلتك فى هذا القسم ، بل بعدما قرأت أغلب مداخلاتك ، فى الأقسام الأخرى فى منتدانا المبارك هذا ، أصبح لدىَّ سؤال ، هو :- هل أنت مسيحى ؟؟؟؟؟؟؟؟
++ ليتك تجيب بالحق ، لأن الكذب -- بكل ألوانه -- من الشيطان الكذَّاب وأبو الكذَّاب ، حسبما يقول إنجيلنا .
مساء الخير والسلام أخت فراشة مسيحية،
على فكرة أنا مش عارف ازاي اعمل مشاركة جديد، يعني أنا اللي ابدأها، ولا ده لسه مش من حقي باعتباري لسه جديد في المنتدى؟
انا بحثت عن اي علامة أو لينك لوضع مشاركة جديدة، لكن مش لاقي. يا ريت لو فيه امكانية اني اضع مشاركة جديدة، تقولي ازاي؟ أو ايه الخطوات؟
شكرا مقدما
يا هلا بالاخ الحبيب ميلاد
والاخت الحبيبة ليدية وفرصة مع وجودك معنا
وانتى تدرسى فى مدارس الاحد وترنمى
يا ريت تكتبى لنا ترنيمة من ترانيمك الفلسطينة
حتى نعيش معا حياة روحية كما لو كانت الترانيم تخرج
من كنيسة المهد والرب يبارك خدمتك
ودمتى بود
هاى انا ميرو من مصر القاهرة منطقة عين شمس
عمرى 24 سنه
خريج حاسب الى 2005
شاب عادى
بحب الحياه و المحبه
ياريت اتعرف على الجميع
كنت عوز ادخل على الدردشة ولكن......!
بحب الافلام الاكشن
و المشى بحبه كتير
وخلاص
شكرا