دردشه مسيحيه دمه خفيف

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

محب المخلص

New member
إنضم
19 مارس 2008
المشاركات
15
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

اه ياجماعة من موجود دلوقتى

عاوزين ندردش شويه
 

محب المخلص

New member
إنضم
19 مارس 2008
المشاركات
15
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

الف شكر على

التنفيض ده

وربنا معاكم

هو شكل المنتدى

ده دائما فاضى

مفيش ناس

بتبقى موجوده

خالـــــــــــــــــــــــص
 
إنضم
22 أكتوبر 2007
المشاركات
6,136
مستوى التفاعل
502
النقاط
113
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

الأخ الفاضل / fadibashar
++ كلامى لن يكون تعليقاً على مداخلتك فى هذا القسم ، بل بعدما قرأت أغلب مداخلاتك ، فى الأقسام الأخرى فى منتدانا المبارك هذا ، أصبح لدىَّ سؤال ، هو :- هل أنت مسيحى ؟؟؟؟؟؟؟؟
++ ليتك تجيب بالحق ، لأن الكذب -- بكل ألوانه -- من الشيطان الكذَّاب وأبو الكذَّاب ، حسبما يقول إنجيلنا .
 

desert_storm

New member
إنضم
15 فبراير 2008
المشاركات
9
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

هاى يجماعة انا مارتن ولسة جديد ومش عارف اية هو مفيش اغانى ولا افلام ولا برامج ولا كلام من دة لية ياريت حد يرد عليا بقى
 

فراشة مسيحية

ميكو قلب ماما
مشرف سابق
إنضم
22 نوفمبر 2006
المشاركات
25,378
مستوى التفاعل
156
النقاط
63
الإقامة
قلب إلهي يسوع المسيح
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

أهلآ بيك يا مارتن

احنا هنا منتدى الكنيسة منتدى مسيحي تبشيري

يعني فية افلام دينية و ترانيم و برامج و مواضيع روحية
 

اسحاق الباحث

New member
عضو
إنضم
6 أبريل 2008
المشاركات
106
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
+منتدى الكنيسة+
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

مساء الخير والسلام أخت فراشة مسيحية،
على فكرة أنا مش عارف ازاي اعمل مشاركة جديد، يعني أنا اللي ابدأها، ولا ده لسه مش من حقي باعتباري لسه جديد في المنتدى؟
انا بحثت عن اي علامة أو لينك لوضع مشاركة جديدة، لكن مش لاقي. يا ريت لو فيه امكانية اني اضع مشاركة جديدة، تقولي ازاي؟ أو ايه الخطوات؟
شكرا مقدما
 

melad_20009

New member
إنضم
18 فبراير 2007
المشاركات
12
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

[احب اتعرف على اخوات فى المسيح ربنا
 

**ledia**

New member
عضو
إنضم
28 مارس 2008
المشاركات
59
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

ارحب بيك يا اخ ميلاد:ura1:



اهلا بيك في المسيح


انا اخت ليدية من الجليل


احب الرب كتيرا ولي خدمات في الكنيسة ادرس مدرسة احد وارنم:close_tem:ura1:

ارحب بيك كتيرا لان اسم اخي ميلاد وهو قسيس عقبال عندك يا رب تصبح خادم للرب:smil6::spor24:
 

وليم تل

زعيم ح الغلاسة
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2007
المشاركات
9,035
مستوى التفاعل
75
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

يا هلا بالاخ الحبيب ميلاد
والاخت الحبيبة ليدية وفرصة مع وجودك معنا
وانتى تدرسى فى مدارس الاحد وترنمى
يا ريت تكتبى لنا ترنيمة من ترانيمك الفلسطينة
حتى نعيش معا حياة روحية كما لو كانت الترانيم تخرج
من كنيسة المهد والرب يبارك خدمتك
ودمتى بود
 

ses_arm81

New member
إنضم
27 أغسطس 2007
المشاركات
5
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

:smil12:​
 

+pepo+

+*+الحزين+*+
عضو مبارك
إنضم
11 مارس 2008
المشاركات
1,593
مستوى التفاعل
14
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

السلام والنعمه يابيتر انا+بيبو+ نحب نتعرف
:new2:
 

يوسف وديع

New member
إنضم
12 مايو 2007
المشاركات
10
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

انا فعلا ياجماعه مبسوط جدا بوجودى فى المنتدى الرائع ده وبشكر كل اللى بذل مجهود علشان يوصل كلمه ربنا وربنا معاكم
 

يوسف وديع

New member
إنضم
12 مايو 2007
المشاركات
10
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

انا فعلا ياجماعه مبسوط جدا بوجودى فى المنتدى الرائع ده وبشكر كل اللى بذل مجهود علشان يوصل كلمه ربنا وربنا معاكم
 

remoo_1020

New member
إنضم
16 أبريل 2008
المشاركات
1
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

صباح الخير انا عضو جديد ومش فاهم حاجه بصراحه خالص اتعرف عليكم او نتكلم فى اى موضوع ازااااااااااى
 

Pual of Yemen

New member
إنضم
9 مارس 2008
المشاركات
9
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

كيف الشباب اليوم
 

DrMiro

New member
إنضم
13 أبريل 2008
المشاركات
10
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
Egypt
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

هاى انا ميرو من مصر القاهرة منطقة عين شمس
عمرى 24 سنه
خريج حاسب الى 2005
شاب عادى
بحب الحياه و المحبه
ياريت اتعرف على الجميع
كنت عوز ادخل على الدردشة ولكن......!
بحب الافلام الاكشن
و المشى بحبه كتير
وخلاص
شكرا
 

DrMiro

New member
إنضم
13 أبريل 2008
المشاركات
10
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
Egypt
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

tweety1.jpg
 

DrMiro

New member
إنضم
13 أبريل 2008
المشاركات
10
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
Egypt
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

مفيش رد عليه ليه
انا ميرو وارجو الاهتمام
عوزين شغل
يا ريت تسعدونى فى الانضمام ليكم
وايملى موجود
يا ريت تسعدونى لدخول الدردشة
10983d1185982417-صور-اطفال-لكل-من-يحب-الاطفال-baby2a-jpg
 

DrMiro

New member
إنضم
13 أبريل 2008
المشاركات
10
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
Egypt
رد على: دردشه مسيحيه دمه خفيف

انا بحب الاطفال جدا
HCT1.gif
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى