هلا بيك يا بيشوى و happy angel و ابرام و مينا و رامز
منورين المنتدى اهلا بيكوا وسط اخواتكم
اهلا يا جيلان عامله اه يا رب تكونى كويسه
سلام ونعمةانا ممكن اشترك ازى فى دردشه
سلام ونعمةهاى مرة تانيه ممكن سؤال انا عايز اعرف ازاى ابقى عضو ما فوى اى الون ( الاخضر ) وشكرا ليكم وربنا يباركم