لا صباح الخير بقا حسب التوقيت المحلي لمدينة القاهره :d
لا صباح الخير بقا حسب التوقيت المحلي لمدينة القاهره :d
اسكتي ابت حاولت اعملها اما عياد شرحهاانها التكنولوبيا ايها السادة
ازاى دى :new6:
اسكتي ابت حاولت اعملها اما عياد شرحها
وبعد ماعملتها وبعتها طلعت جُرس :thnk0001:
روحت مسحتها بسرعه قولت قبل ما حد يشوف مواهبي:new6:
ايه جو الزغللة ده
بس حلوة تصدقى
بس عارفة نفسى نفس ذات الذكاء بتاعك بالظبط :new6:
بصي انا عندي مرض
اما بشوف حد عامل حاجه ببقا نفسي اعرف عملها ازاي
ولا زمان انا وصغيره لو لقيت اي لعبه بتتحرك زي عربيه او عروسة بتمشي مثلا
كنت ادغدغها عشان اعرف هي بتتحرك كدا ازاي
مش بقولك مرض![]()
ههههههههههههههههههههههه
ربنا يشفيكى يا ضنايا :59:
انين يانب:love45:
قوليلي ايه رأيك في نهايه مسلسلات رمضان
لو تلحظي ان كل الابطال ماتوا في الاخر
يعني مسلسل عد تنازلي البطل مات
ومسلسل اكسيلانس برضو مات
ومسلسل ابن حلال البطل مات
وفي الصياد البطل مات
ومسلسل دهشة بتاع الفنان الكبير يحيى الفخرانى بنتة ماتت
بس كان اخر حلقة تقطع القلب بجد حلقة جامدة موت
ههههههههههههههههههههههه
نهاية سوده يا اوختشى بعيد عنك
معرفش ايه كمية الاموات اللى ف المسلسلات دى
مسلسل ابن حلال كل الممثلين تقريبا ماتوا
كانه ناقص المنتج ثم المخرج
وعندما عرض هذا المسلسل فى التليفزيون مات المشاهدون جميعا :new6:
ومسلسل دهشة بتاع الفنان الكبير يحيى الفخرانى بنتة ماتت
بس كان اخر حلقة تقطع القلب بجد حلقة جامدة موت
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
اسكتي يابت ابن حلال دا مسلسل غريب
يعني في اخ قتل اخته اللي هو حبيشة
واب قتل بنته اللي هو سعد
وابن قتل ابوه اللي هو خالد
مسلسل فيه تفكك اسري بطريقه مرعبه:new6:
ايون هو الاسرى ده السبب :mus13:
ههههههههه
بس تعرفي المفروض اللي تاخد اوسكار احسن ممثله في رمضان
نيللي كريم
يخربيتها عبقريه بجد
هي بتمثل كدا ازاي
انا كنت بتنح وانا بتفرج عليها في مسلسل سجن النسا