آآآآه يااااانى قلبى وجعنى بجد
كلام جامد اوووووووى .. ده احنا كده مفررحين مننا الشيطان للأسف .. ربنا يبعدنا عنه وعن كل تجاربه ويسامحنا
ميرسييييييي لتعبك كتييييييييير حبيبتى راجعه ليسوع وربنا يبارك حياتك
الخطية ليست فقط إساءة فهم، أو غلطة، أو مرضاً، أو عيباً، أو كذبة بيضاء، أو عملاً طائشاً...
الخطية هي شاملة في مداها، مميتة في تأثيرها، وليس لها دواء نافع من صنع البشر.
إنها أصل مشاكل الإنسان، وهي سلاح الشيطان الرئيسي لمقاومة الله
موضوع رائع راجعة ليسوع
موضوع جاى على الوجع وهام جدا
ميرررررسى على الموضوع يا فندم
ربنا يبارك حياتك
لقد جاء السيد ليحررنا من
الخطية وبالتالي من الشيطان
الذي يعمل بشكل جدي اكثر في المناسبات
مثل الصلاة والصوم دائما" يحضر ليحاول تغيير المسار
شكرااااااااا لكي اخت راجعة
سلام المسيح معك
موضوع هام جدا شكرا لكى
وربنا يبعد عننا كل ما هو شرير ويملأنى بمحبته
ربنا يبارك حياتك
شكرا راجعة ليسوع
على الموضوع الرائع
مودتى