مساء الخير ا/ عماد بالصدفة وجدت مساعدة فى التصميم
ابنى صمم استايل لكنيسة بالفورنت بيج وعمره 14 سنه وحب يرفعه مجانا من باب التجربة ومعرفش يرفعه ياريت تساعده واكون شاكر
saidzikre******.com
مساء الخير ا/ عماد بالصدفة وجدت مساعدة فى التصميم
ابنى صمم استايل لكنيسة بالفورنت بيج وعمره 14 سنه وحب يرفعه مجانا من باب التجربة ومعرفش يرفعه ياريت تساعده واكون شاكر saidzikre@ياهو.com
انا طالب استايل في اسرع وقت يارب حد يستجيب لطلبي لاني محتاجة للخدمة
وربنا يعوضكم
للعلم عايز استايل عن التوبة
علشان اسم المنتدي
يارب نتوب قبل ما نموت
ودة اللينك ياريت تساعدوني في خدمتي http://altooba.alafdal.net/forum.htm
اخوكم مينا
من فضلك
دا المنتدى بتاعى www.jesusloveme.freeforums.org
مش عارف الاستايل دا بيتغير ولا لا
يعنى ممكن اجيب حاجه من بره
عشان هو حاتيطلى كذا واحد جوه اغير فيهم
انا مش عارف ينفع ولا لا
لو ينفع اعملى واحد على زوق وارفعه
شكراااا