شكراااااااا احت كوكى على مرورك الكريم سلام المسيح
kalimooo عضو مبارك عضو مبارك إنضم 23 يونيو 2008 المشاركات 143,881 مستوى التفاعل 1,788 النقاط 113 الإقامة LEBANON 10 نوفمبر 2008 #21 شكراااااااا احت كوكى على مرورك الكريم سلام المسيح
G.a.L.a.x.y عضو مبارك عضو مبارك إنضم 5 يونيو 2007 المشاركات 7,585 مستوى التفاعل 372 النقاط 0 14 نوفمبر 2008 #22 هل تريدني أن أفقد عقلي لكي أحب. حوار جميل ياكليمو بس ازاى الا يحب يفقد عقله؟؟؟؟؟؟ من وجهه نظرى الا يحب حب مينفعش ينتهى او ملهوش اساس يبقى جنون ميرسى كتير ليك
هل تريدني أن أفقد عقلي لكي أحب. حوار جميل ياكليمو بس ازاى الا يحب يفقد عقله؟؟؟؟؟؟ من وجهه نظرى الا يحب حب مينفعش ينتهى او ملهوش اساس يبقى جنون ميرسى كتير ليك
BishoRagheb Miss U All عضو مبارك إنضم 1 نوفمبر 2008 المشاركات 9,361 مستوى التفاعل 49 النقاط 0 الإقامة Cairo 14 نوفمبر 2008 #23 الرب يعوض تعب محبتك خيرا صلي من اجلي ومن اجل الخدمة ان كان الله معنا فمن علينا بيشو
kalimooo عضو مبارك عضو مبارك إنضم 23 يونيو 2008 المشاركات 143,881 مستوى التفاعل 1,788 النقاط 113 الإقامة LEBANON 14 نوفمبر 2008 #24 شكلرااااااااااااااااااااط جزيلا" كيريا ربنا يباركك سلام المسيح
kalimooo عضو مبارك عضو مبارك إنضم 23 يونيو 2008 المشاركات 143,881 مستوى التفاعل 1,788 النقاط 113 الإقامة LEBANON 15 نوفمبر 2008 #25 شكراااااااااا اخي bishoragheb نورت ربنا يباركك سلام المسيح