- إنضم
- 27 أكتوبر 2006
- المشاركات
- 867
- مستوى التفاعل
- 4
- النقاط
- 0
الاول طبعا لازم تشيل الكود اللى موجود بالكاسبر وبعدين تحددلوا ملف التفعيل الجديدممكن تشرح لنا ازاى نعيد تفعيل الكود هل لازم نلغى الكود الآصلى
الاول طبعا لازم تشيل الكود اللى موجود بالكاسبر وبعدين تحددلوا ملف التفعيل الجديدممكن تشرح لنا ازاى نعيد تفعيل الكود هل لازم نلغى الكود الآصلى