حل الكاسبر ومشكلة License key file has been “black-listed” (blocked)

mr.hima

رأس الحكمة ..
عضو مبارك
إنضم
27 أكتوبر 2006
المشاركات
867
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
ممكن تشرح لنا ازاى نعيد تفعيل الكود هل لازم نلغى الكود الآصلى
الاول طبعا لازم تشيل الكود اللى موجود بالكاسبر وبعدين تحددلوا ملف التفعيل الجديد
 

dr.kirols

New member
عضو
إنضم
22 نوفمبر 2006
المشاركات
160
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
يا جااااااااااااااااااامديا مايكل
 

JOJOTOTY

New member
عضو
إنضم
5 فبراير 2007
المشاركات
50
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
مشكووووووووووووووووووووور يامان
 

mr.hima

رأس الحكمة ..
عضو مبارك
إنضم
27 أكتوبر 2006
المشاركات
867
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
شغال يا باشا ,,,, بس سمعت إن في كراك لحد 2010 تعرف تجيبة ..... وشكرا
 

mr.hima

رأس الحكمة ..
عضو مبارك
إنضم
27 أكتوبر 2006
المشاركات
867
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
شغال يا باشا ,,,, بس سمعت إن في كراك لحد 2010 تعرف تجيبة ..... وشكرا
 

Michael

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
9 نوفمبر 2005
المشاركات
4,893
مستوى التفاعل
50
النقاط
0
صحيح ولكن لنسخة البرنامج رقم 313

سلام ونعمة
 

alaa_2001y

New member
إنضم
1 أغسطس 2008
المشاركات
1
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
انا لا اعرف لماذا كلما حملت الملف المرفق يقولون لا املك الترخيص لدخول الصفحه
ما الخطأ
:11azy::smil8:




لا اله الا الله
 

ana_more

New member
عضو
إنضم
5 يونيو 2008
المشاركات
151
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
مش اشتغل عندى ارجوكم محتاجة License key
 
أعلى