حط اسم عضو فى جمله مفيده

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
المهم الواد مايكل دا حسسنى انى فعلا موت حشو لحسن اقتله بجد واخد فيه تابيدا
 

hima85222

+عضو غلبان وبيحب ربنا+
عضو مبارك
إنضم
5 يناير 2006
المشاركات
308
مستوى التفاعل
2
النقاط
18
وأمر الوالى الهمام صاحب عش الجمام أن يقول لجومانا أنتى بنت من الجدعان ولذلك سوف تنضمى الى مينا الجعان علشان تكلوا حمام وبرام

أما حكم الملك على الناس الاشرار عصابة ميرنا وأرتميس الجبار سوف يصدر خلال الايام الاخار لان جأء بعض الاحرار يميلوا ويسوسوا فى أذن المللك الفشخار ويلبسوة عمة ابو قرقار ونقولا أن الاشرار عاملين عليك مأمرة فيها اضرار فأسر الملك الظنفار على الغاء أمر قتل الاحرار ويصدر أمر قتل كل من الاشرار

ثم جاءت شهرزاد للملك شهريار حتى تبثة لة أذاعة الاخبار ونام الملك وصاح الديك كوكوككككوكوكووكوووكوكوكو
 

artamisss

مشرف ديموقراطى جدااا
عضو مبارك
إنضم
10 ديسمبر 2005
المشاركات
2,175
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
In The Kingdom Of Heavens
وصدر الحكم التمام فى ليله من ليالى القمر قبل الصيام

على عصابه الفهيما هوت وكل ولاد المنتدى وبالطبع فيهم هيما

ووقف الجنود مصطفين امام الوالى منتظرين النطق بالحكم المتين

وقف الجندى بعريضه الحكم :beee:

لقد خالفتم اوامر المنتدى الكريم ولم تبجلوة بالتعظيم واهانتو سمو الاميرة الحسناء ارتاميس جميله الجميلات
لذلك فقد حكمنا عليكم بالموت رميا بالقاقبيب فى ميدان عام حتى يراكم العام من الناس
وتكونون عبرة لمن يجروؤ على الامير ة بالمساس وخاصه بعد رحيلها عن عالمنا

نفذوا الحكم :t16:

وقبض عليهم الجنود وساقوهم الى حيث يوجد الدود وطرحوهم فى الظلمه الخارجيه
هناك يكون البكاء وصرير الاسنان

و هنا ادرك ارتاميس الصبااااااح فسكتت عن الكلام المباح هذا لانه انتهى ورااااااااح
مولالالالالالالالالالالالالالالالاى
كوكوكوككووووووووووووووووووووووووووووو
 

zizo889

New member
عضو
إنضم
31 مايو 2006
المشاركات
94
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
ميرنا تذهب للحضانه
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
حضانه انا بردو مش كفايه انك فى ابتدائى وفكرت فى يوم اخطبك بس ياخى
 

artamisss

مشرف ديموقراطى جدااا
عضو مبارك
إنضم
10 ديسمبر 2005
المشاركات
2,175
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
In The Kingdom Of Heavens
واصطحبها زيزو للمكوجى فى الصباح الباكر علشان يكوىلها المريله وهو القميص هههه
 

ramyghobrial

The Love Faithful
مشرف سابق
إنضم
23 ديسمبر 2005
المشاركات
4,039
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
Cairo
حتى زيزو قبل مايعرفك حتى ياميرنا
هههههههههههههههه
صيتك علي موووووووت
 

hima85222

+عضو غلبان وبيحب ربنا+
عضو مبارك
إنضم
5 يناير 2006
المشاركات
308
مستوى التفاعل
2
النقاط
18
ثم ذهب الى عمو جرجس البقال لكى يصنع لهم السندويتشات بتاع المدرسة وأخذواها فعلا وذهبوا ساويا وهنا كانت المفاجاء عربة كبيرة محملة بضائع تسير فى الطريق وهما بيكلوا السندويتشات وبيعدوا الطريق وتأتى العربة الكبيرة تدهس ميرنا وزيزو يهرب ويفلت من العربة لكن بصراحة الراجل لما شاف المنظر أغم علية ثم مات من الخضة
 

†gomana†

†ارحم ضعفى يا إلهـــى†
عضو مبارك
إنضم
10 ديسمبر 2005
المشاركات
4,231
مستوى التفاعل
31
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع
انتوا مالكم كلكم على البت ميرنا كدة ليه
انتوا كارهين البت ليه دى بت عسل
اهمدوا بقى
 

artamisss

مشرف ديموقراطى جدااا
عضو مبارك
إنضم
10 ديسمبر 2005
المشاركات
2,175
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
In The Kingdom Of Heavens
انتى ايه حكياتك يا ميرنا مع العربيات اللورى انتى كل شويه عربيه تخبطك حتى فى الف ليله وليله خبطوكى
ايه انتى عامله كونتارتو مع السواقين يدهاسوكى هههههههههههههههههههههههه
 

artamisss

مشرف ديموقراطى جدااا
عضو مبارك
إنضم
10 ديسمبر 2005
المشاركات
2,175
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
In The Kingdom Of Heavens
ودخل الاستاذ مزيكا صحبى جىجى يعنى لحسن تفهموا غلط

الفصل على التلاميذ ميرنا وزيزو وهيما اللئيمه ههههه حلوة دى

وفضل يشرحلهم ولا هو فاهم حاجه ولا عارف يفهم حاجه للعيال
 

ramyghobrial

The Love Faithful
مشرف سابق
إنضم
23 ديسمبر 2005
المشاركات
4,039
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
Cairo
ياميرنا الفيل مش بيعض خاااالص
وبعدين احنا برضة نقدر نستغنى ميرنا
دة انتي فاكهه منتدانا
 

artamisss

مشرف ديموقراطى جدااا
عضو مبارك
إنضم
10 ديسمبر 2005
المشاركات
2,175
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
In The Kingdom Of Heavens
مانتى لسه عايشه اهوة جرالك حاجه
الله
ذهبت ميرنا للمستشفى للعلاج الاسبوعى على صوبااااع رجليها الصغير علشان الفيل عضه

والدكتور مينا هوت اللى شبه الارنب بينط ماعملهاش حااااااجه راح شايله خااااااالص
هههههههههههههههههه
 

hima85222

+عضو غلبان وبيحب ربنا+
عضو مبارك
إنضم
5 يناير 2006
المشاركات
308
مستوى التفاعل
2
النقاط
18
لية كدة يا مينا سيبت صباعها لية يا حبيبي

معلش
ثم مشيت ميرنا من المستشفى وكانت أرجلها فى حاجة متعسرة جدا لان الصباع دة كان يسند ميرنا فا فكر روك بدماغة الحلوة وقالى النواية تسند زير

يبقى خلاص نجيب نواية ونحطها مكان الصباع وقعلا هذا الذى تم وبقيت ميرنا أو أصبع منياوي
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
وبما انى خرجت وحطيتولى نوايه روحت لصاحبى ولمتهم كلهم والى جاب معاه مطوه واللى مسدس خرز واللى حزام ونزلنا ضرب فى ديانا وهيما وروك والدكتور مينا هوت طبعا دا الاساس وخدو علقه كويسه وراحو المستشفى ومش هيخرجو قولو امين
 
التعديل الأخير:

ramyghobrial

The Love Faithful
مشرف سابق
إنضم
23 ديسمبر 2005
المشاركات
4,039
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
Cairo
امييييييييييييييييييييين
 

artamisss

مشرف ديموقراطى جدااا
عضو مبارك
إنضم
10 ديسمبر 2005
المشاركات
2,175
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
In The Kingdom Of Heavens
اخص علييييييييييييييييييييييك يارامى
اخص لالالالالا صحيح اخص
مكنش انعذر ولا باع جزر
كدة يارامى تفرح فيا:sad_smile:

مااااااااااااااااااااشى

وفكر رامى باشا بشراء عربيه زى البغاشه وكان ناوى على حاااااااااجه معينه بس بفضل دعوااااااااااات ارتاميس (طبعا بسبب الللى عمله دعت وى فى المستشفى) بالعربيه اللاداااااااااااااااااااااااا
ها
اخدلى بالك انت :11azy: علشان تبقى شبه ده :w00t:
 
أعلى