لا استنى بقى هنا عندك
شعررررررررر ايه!!
انا جيبت سيرة الشعر
يا عزيزى الجزء المسؤول عن الاثاره اى الشهوه اى الرغبه موجود داخل الرااااااااس من جوه
يعنى البدايه من فوووووووق مش من تحت ولا دى كمان هنعترض عليها
اذا كنت تقصدى ان المخ هو المسئول عن الاثارة
فنحن نتكلم عن مستقبلات هذة الاثارة التى يترجمها المخ فالبداية ليست المخ
بس هقول ايه ما احنا بنعيش عصر مُختلط المفاهيم الدين احتل السياسه والسياسه لبست نقاب
واسيادنا بينصحونا ننتخب مورسى والا التعابين هتهرينا قرص 4 سنين ف قبورنا
ومجلس شيوخنا وحامى حمانا سااااااااااااب كل بلاوينا ولبس الروب الابيض ومسك ف البنت اللى لازم نربيها ونختنها ونوقفها عند حدها من وهى فى لفتها زيادة استحراص لحسن لا قدر الله تكبر وتجيبلنا العااااااار
تصدق عاوزه اعيط ربنا يسامحك