جتكم ستين نيله شايفين الحجات دى

K A T Y

اسندني يا ابويا
مشرف سابق
إنضم
22 أغسطس 2006
المشاركات
3,445
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
جوة قلب يسوع
بصراحة حاجات وحشة خالص يا ميرنا مش من مستوانا

كدا برضو ديه عمايل جيباها علشان تعقدي الناس الله يسامحك

ممكن تجيبلي الموبايل كادو في الفلانتين
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
بصراحة حاجات وحشة خالص يا ميرنا مش من مستوانا

كدا برضو ديه عمايل جيباها علشان تعقدي الناس الله يسامحك

ممكن تجيبلي الموبايل كادو في الفلانتين

اخس عليكى يا كاتى ودى عمايل بردو الحجات دى للتعقد فقط لاكن مين يجيبها دى:budo:
 

marcelino

آآآه يـــارب
عضو مبارك
إنضم
8 أكتوبر 2006
المشاركات
25,204
مستوى التفاعل
1,119
النقاط
0
الإقامة
بعيد
هو موضوع غريب فعلا

بس نفسى اعرف جتنا ستين نيله ليه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

ghost90

New member
عضو
إنضم
1 مارس 2007
المشاركات
84
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!! اة الحجات دة داحنا مش عشين
 

BITAR

ابن المصلوب
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
23,091
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
رد على: جتكم ستين نيله شايفين الحجات دى

ممكن
اقتبس
عباره
من
قاسم السماوى

(جتنا نيله فى حظنا الهباب)
 

marline

New member
عضو
إنضم
24 يناير 2007
المشاركات
77
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: جتكم ستين نيله شايفين الحجات دى

جميله اوى يا ميرنا
بجد اتعقدنا خلااااااااااص
وشكرا ليكى اوى على المعلومات الحلوه دى
وشكرا لتعب محبتك
 

bisho99

New member
إنضم
11 مايو 2007
المشاركات
28
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: جتكم ستين نيله شايفين الحجات دى

احنا نتفرج بس منحلمش بحاجه تانيه صح شكرا يا ميرنا
 

بنت الفادى

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
26 سبتمبر 2006
المشاركات
2,644
مستوى التفاعل
22
النقاط
0
الإقامة
++ قلب يسوع ++
رد على: جتكم ستين نيله شايفين الحجات دى

ايه داااااااااااااا
انتى غاويه تعقدينا يا بنتى ولا ايه
ربنا يسمحك
 

noraa

بنت الفادى
عضو مبارك
إنضم
18 فبراير 2007
المشاركات
1,862
مستوى التفاعل
51
النقاط
0
رد على: جتكم ستين نيله شايفين الحجات دى

مشكور بس كفايةمرارا هو انا ناقصة عقد
 

رومانتيك

بتفهمنى وتحس بيا
عضو مبارك
إنضم
14 أبريل 2007
المشاركات
300
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
رد على: جتكم ستين نيله شايفين الحجات دى

انا متنحه وعندك حق الحاجات دى تتشاف بس ونسكت لكن ايه المانع اننا نفكر يعنى مفيش حاجه مستحيله ههههههههههههه ميرسى اوى يا ميرنا بجد جميله
 
أعلى