رد على: جبتلكم اطقم شاى لزوم المطبخ
حلوين موت بجد
ينفعوا زينة مش اكتر
انا اخاف امسكهم اساسا
هههههههههههههههههه
ميرسي ياقمر
حلوين موت بجد
ينفعوا زينة مش اكتر
انا اخاف امسكهم اساسا
هههههههههههههههههه
ميرسي ياقمر
ههههههههههههههههههه احسن :gy0000:انا بريئة بنسبالهم كان بابا وماما يخرجوا ويعملونى فار تجارب :t32: