رد على: جاااااوب .. بنعم أو لا !! هههههههههههههههه لا مبكلش كتير بس مليانه اللى بعدى بيحب الهامبورجر
veansea بنت الملك عضو مبارك إنضم 3 فبراير 2007 المشاركات 7,458 مستوى التفاعل 23 النقاط 0 الإقامة جوة حدقيت عين ابويا " بابا يسوع " 14 أبريل 2007 #561 رد على: جاااااوب .. بنعم أو لا !! هههههههههههههههه لا مبكلش كتير بس مليانه اللى بعدى بيحب الهامبورجر
Nemoo عضو نشيط عضو نشيط إنضم 6 يناير 2007 المشاركات 3,366 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 الإقامة in JESUS heart 14 أبريل 2007 #562 رد على: جاااااوب .. بنعم أو لا !! طبعا الى بعدى بتحب بجد ؟
فقاقيع الهواء ابن ابونا بيشوى كامل عضو مبارك إنضم 26 فبراير 2007 المشاركات 1,284 مستوى التفاعل 4 النقاط 0 الإقامة واحدة سالت من الرب و اياها التمس ان اسكن في بيت ال 14 أبريل 2007 #563 رد على: جاااااوب .. بنعم أو لا !! نعم بالتأكيد لا نحب بالكلام و لا باللسان بل بالعمل و الحق (1يو 3 : 18)
رد على: جاااااوب .. بنعم أو لا !! نعم بالتأكيد لا نحب بالكلام و لا باللسان بل بالعمل و الحق (1يو 3 : 18)
جاسى عضوه مباركه من يسوع عضو نشيط إنضم 11 ديسمبر 2006 المشاركات 5,877 مستوى التفاعل 10 النقاط 0 الإقامة على قدميه وبين ذراعيه 14 أبريل 2007 #564 رد على: جاااااوب .. بنعم أو لا !! طب ايه سؤالك يا باشا؟
استير بنت يسوع عضو مبارك إنضم 2 يناير 2007 المشاركات 853 مستوى التفاعل 3 النقاط 0 الإقامة فى قلب يسوع 15 أبريل 2007 #565 رد على: جاااااوب .. بنعم أو لا !! و انتى كمان يا جاسى اية سؤالك اية يا جماعة مالكو كلكوا عندكو زهايمر ولا اية فين الاسئلة ياحول الله يارب
رد على: جاااااوب .. بنعم أو لا !! و انتى كمان يا جاسى اية سؤالك اية يا جماعة مالكو كلكوا عندكو زهايمر ولا اية فين الاسئلة ياحول الله يارب
فقاقيع الهواء ابن ابونا بيشوى كامل عضو مبارك إنضم 26 فبراير 2007 المشاركات 1,284 مستوى التفاعل 4 النقاط 0 الإقامة واحدة سالت من الرب و اياها التمس ان اسكن في بيت ال 15 أبريل 2007 #566 رد على: جاااااوب .. بنعم أو لا !! ههههههههههههههههههههه طب وانتى كمان فين سؤالك يا ام الزهايمر كله ههههههههههههههههههههه انا هلحق نفسى واقول السؤال انت هتاكل حاجه دلوقتى ؟
رد على: جاااااوب .. بنعم أو لا !! ههههههههههههههههههههه طب وانتى كمان فين سؤالك يا ام الزهايمر كله ههههههههههههههههههههه انا هلحق نفسى واقول السؤال انت هتاكل حاجه دلوقتى ؟
استير بنت يسوع عضو مبارك إنضم 2 يناير 2007 المشاركات 853 مستوى التفاعل 3 النقاط 0 الإقامة فى قلب يسوع 15 أبريل 2007 #567 رد على: جاااااوب .. بنعم أو لا !! لا اكلت من بدرى و بعدين انت الى زهايمر مشى انا هههههههههههههههههههههه البعدى عندة زهايمر ؟
رد على: جاااااوب .. بنعم أو لا !! لا اكلت من بدرى و بعدين انت الى زهايمر مشى انا هههههههههههههههههههههه البعدى عندة زهايمر ؟
فقاقيع الهواء ابن ابونا بيشوى كامل عضو مبارك إنضم 26 فبراير 2007 المشاركات 1,284 مستوى التفاعل 4 النقاط 0 الإقامة واحدة سالت من الرب و اياها التمس ان اسكن في بيت ال 15 أبريل 2007 #568 رد على: جاااااوب .. بنعم أو لا !! نعم وبدرجه كبيره كمان ومودينى فى داهيه الزهايمر ده اللى بعدى بتحب تخرج وتلعب وجو الشباب الحلو ده ؟
رد على: جاااااوب .. بنعم أو لا !! نعم وبدرجه كبيره كمان ومودينى فى داهيه الزهايمر ده اللى بعدى بتحب تخرج وتلعب وجو الشباب الحلو ده ؟
kamer14 ارحمنى يا سيدى عضو مبارك إنضم 2 سبتمبر 2006 المشاركات 5,568 مستوى التفاعل 6 النقاط 0 الإقامة مصر هى امى 15 أبريل 2007 #569 رد على: جاااااوب .. بنعم أو لا !! طبعا ايلى بعدى رفيع ونفسه يطخن؟
فقاقيع الهواء ابن ابونا بيشوى كامل عضو مبارك إنضم 26 فبراير 2007 المشاركات 1,284 مستوى التفاعل 4 النقاط 0 الإقامة واحدة سالت من الرب و اياها التمس ان اسكن في بيت ال 15 أبريل 2007 #570 رد على: جاااااوب .. بنعم أو لا !! نونونونو لا انا كده فله نشكر ربنا على كده انا مصدقت اتظبط اللى بعدى نفس السؤال
رد على: جاااااوب .. بنعم أو لا !! نونونونو لا انا كده فله نشكر ربنا على كده انا مصدقت اتظبط اللى بعدى نفس السؤال
جاسى عضوه مباركه من يسوع عضو نشيط إنضم 11 ديسمبر 2006 المشاركات 5,877 مستوى التفاعل 10 النقاط 0 الإقامة على قدميه وبين ذراعيه 15 أبريل 2007 #571 رد على: جاااااوب .. بنعم أو لا !! انا كمان زييك نفس السؤال؟
Nemoo عضو نشيط عضو نشيط إنضم 6 يناير 2007 المشاركات 3,366 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 الإقامة in JESUS heart 15 أبريل 2007 #572 رد على: جاااااوب .. بنعم أو لا !! ساعات بقول انا كده تمام اوى بس نفسى املا شويه بسيطه الى بعدى ناقصك حاجه ؟
رد على: جاااااوب .. بنعم أو لا !! ساعات بقول انا كده تمام اوى بس نفسى املا شويه بسيطه الى بعدى ناقصك حاجه ؟
استير بنت يسوع عضو مبارك إنضم 2 يناير 2007 المشاركات 853 مستوى التفاعل 3 النقاط 0 الإقامة فى قلب يسوع 15 أبريل 2007 #573 رد على: جاااااوب .. بنعم أو لا !! نعم البعدى عايشى قصة حب ؟
emy افتخر بمسيحى عضو مبارك إنضم 18 ديسمبر 2006 المشاركات 8,158 مستوى التفاعل 18 النقاط 0 الإقامة فى حضن بابا يسوع 15 أبريل 2007 #574 رد على: جاااااوب .. بنعم أو لا !! لا اللى بعدى عايز تعيش حر؟
Nemoo عضو نشيط عضو نشيط إنضم 6 يناير 2007 المشاركات 3,366 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 الإقامة in JESUS heart 15 أبريل 2007 #575 رد على: جاااااوب .. بنعم أو لا !! عايز اعيش حر و عايز اعيش عبد حر وانا بحب الشخص الى بجد اقدر اديله كل حاجه وعبد لله اولا وللحب ثانيا الى بعدى نفسك تعيش قصه حب؟
رد على: جاااااوب .. بنعم أو لا !! عايز اعيش حر و عايز اعيش عبد حر وانا بحب الشخص الى بجد اقدر اديله كل حاجه وعبد لله اولا وللحب ثانيا الى بعدى نفسك تعيش قصه حب؟
جاسى عضوه مباركه من يسوع عضو نشيط إنضم 11 ديسمبر 2006 المشاركات 5,877 مستوى التفاعل 10 النقاط 0 الإقامة على قدميه وبين ذراعيه 15 أبريل 2007 #576 رد على: جاااااوب .. بنعم أو لا !! ساعات وساعات نفس السؤال؟
veansea بنت الملك عضو مبارك إنضم 3 فبراير 2007 المشاركات 7,458 مستوى التفاعل 23 النقاط 0 الإقامة جوة حدقيت عين ابويا " بابا يسوع " 15 أبريل 2007 #577 رد على: جاااااوب .. بنعم أو لا !! ساعات وساعات بس متبقاش قصه مقلقه
استير بنت يسوع عضو مبارك إنضم 2 يناير 2007 المشاركات 853 مستوى التفاعل 3 النقاط 0 الإقامة فى قلب يسوع 15 أبريل 2007 #578 رد على: جاااااوب .. بنعم أو لا !! فين يا فينو السؤال اية يا جماعة هو المنتدى كلة عندوا زهايمر ولا اية حرام هتجنوننى اسئال انا البعدى عندة زهايمر بقدر كبير جدا ؟
رد على: جاااااوب .. بنعم أو لا !! فين يا فينو السؤال اية يا جماعة هو المنتدى كلة عندوا زهايمر ولا اية حرام هتجنوننى اسئال انا البعدى عندة زهايمر بقدر كبير جدا ؟
veansea بنت الملك عضو مبارك إنضم 3 فبراير 2007 المشاركات 7,458 مستوى التفاعل 23 النقاط 0 الإقامة جوة حدقيت عين ابويا " بابا يسوع " 15 أبريل 2007 #579 رد على: جاااااوب .. بنعم أو لا !! صح جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اللى بعدى اتخدع فى حد قبل كيدا
رد على: جاااااوب .. بنعم أو لا !! صح جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اللى بعدى اتخدع فى حد قبل كيدا
Nemoo عضو نشيط عضو نشيط إنضم 6 يناير 2007 المشاركات 3,366 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 الإقامة in JESUS heart 16 أبريل 2007 #580 رد على: جاااااوب .. بنعم أو لا !! اه الى بعدى يعنى ايه كره ؟