بصي من المستحسن للسلامة العامة ان لا يذكر
الواحد بياناته على العام في اسلام كتير بالمنتدى
وممكن يصير في انتقامات لو عرفوا الشخص مثلاً
في فيلم مصري اعتقد بطولة نيست
المهم اسمه
الاحطياط واجب..
ودايما بننبه عشان سلامة الاعضاء وخصوصا الجدد
طبعا ودة نصيحة من الادارة