بسم الثالوث القدوس مش عارف ادخل الشات مش عارف لية هو مغلق ولا اية
سامح ايوب New member إنضم 25 مايو 2008 المشاركات 17 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 5 يوليو 2008 #41 بسم الثالوث القدوس مش عارف ادخل الشات مش عارف لية هو مغلق ولا اية
kefah New member إنضم 15 مايو 2008 المشاركات 22 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 الإقامة jordan 4 أغسطس 2008 #42 thaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanks alot
فتحى عبدة New member إنضم 4 أغسطس 2008 المشاركات 4 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 25 أغسطس 2008 #43 mina tito قال: صباح الخير يا منتدي ياريت تقبلوني صديق ليكم انا مينا أنقر للتوسيع... صباح الخير انا مش عارفة ابدا ازاى ياريت حد يساعدنى وتقبلونى صديقة مارلين
mina tito قال: صباح الخير يا منتدي ياريت تقبلوني صديق ليكم انا مينا أنقر للتوسيع... صباح الخير انا مش عارفة ابدا ازاى ياريت حد يساعدنى وتقبلونى صديقة مارلين
Twin عودة مشرف سابق إنضم 15 أغسطس 2006 المشاركات 11,131 مستوى التفاعل 984 النقاط 113 الإقامة هنــــــــــــــــــــــــــاك .. حيث لا يراني أحد 26 أغسطس 2008 #44 سلام ونعمة للكل هااااي ...... فتحى عبدة قال: صباح الخير انا مش عارفة ابدا ازاى ياريت حد يساعدنى وتقبلونى صديقة مارلين أنقر للتوسيع... مين ؟ فتحي عبدة هو هو مارلين !!!!!!!!!! غريبة وليكون بركةسلام ونعمة
سلام ونعمة للكل هااااي ...... فتحى عبدة قال: صباح الخير انا مش عارفة ابدا ازاى ياريت حد يساعدنى وتقبلونى صديقة مارلين أنقر للتوسيع... مين ؟ فتحي عبدة هو هو مارلين !!!!!!!!!! غريبة وليكون بركةسلام ونعمة
amjad-ri مشرف عضو مبارك إنضم 3 يونيو 2007 المشاركات 6,462 مستوى التفاعل 35 النقاط 0 الإقامة ليس من شانك 26 أغسطس 2008 #45 شكرا
meryam 4 jesus ليكون تدبيرك عضو مبارك إنضم 8 مايو 2008 المشاركات 1,342 مستوى التفاعل 7 النقاط 0 الإقامة خارج نطاق الخدمة 26 أغسطس 2008 #46 ميرسيييييييييييييييييييييييييييييي
meryam 4 jesus ليكون تدبيرك عضو مبارك إنضم 8 مايو 2008 المشاركات 1,342 مستوى التفاعل 7 النقاط 0 الإقامة خارج نطاق الخدمة 26 أغسطس 2008 #47 مش بيفتح عندى ليه يا جماعه حد يقولى
kefah New member إنضم 15 مايو 2008 المشاركات 22 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 الإقامة jordan 26 أغسطس 2008 #48 ميرسي الرب يبارك حياتك بس الشات مش بيفتح معايا
kefah New member إنضم 15 مايو 2008 المشاركات 22 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 الإقامة jordan 26 أغسطس 2008 #49 ميرسي بس الشات مش بيفتح معايا
ميخافوزي New member إنضم 24 يناير 2009 المشاركات 4 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 24 يناير 2009 #50 اللة يعطيكم العافية ميخائيلللللللللللللللللل
ميخافوزي New member إنضم 24 يناير 2009 المشاركات 4 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 24 يناير 2009 #51 هاااااااااي
gogo_2 New member إنضم 31 يناير 2009 المشاركات 3 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 1 فبراير 2009 #52 الشاااااااااااااااااااااااااااااااااااات مش شغال حد يرد علينا فين المسئول او المشرف حد يرد كذا واحد بيقول الشات مش شغال ومافيش حد بيرد عليا لية كدة فين المشرف وفين الشات اللى انتو بتقولا شغال وهو مش شغال
الشاااااااااااااااااااااااااااااااااااات مش شغال حد يرد علينا فين المسئول او المشرف حد يرد كذا واحد بيقول الشات مش شغال ومافيش حد بيرد عليا لية كدة فين المشرف وفين الشات اللى انتو بتقولا شغال وهو مش شغال
kalimooo عضو مبارك عضو مبارك إنضم 23 يونيو 2008 المشاركات 143,881 مستوى التفاعل 1,788 النقاط 113 الإقامة LEBANON 3 فبراير 2009 #53 شكرااااااا جزيلا اخي ربنا يبارك حياتك
minamalak2009 New member إنضم 19 أبريل 2009 المشاركات 1 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 19 أبريل 2009 #54 انا نفسي في شات جماعي يكون مجمع كل المسيحين من كل مصر والعالم ويكون زي البال كدا لاني بحب يكون ليا اصحاب كنير ونفسي يكون الشان دا ليه مصدفية وميكونش وسيله للشيطان عشان يحارب بيه اولاد الله ربنا معاكوا
انا نفسي في شات جماعي يكون مجمع كل المسيحين من كل مصر والعالم ويكون زي البال كدا لاني بحب يكون ليا اصحاب كنير ونفسي يكون الشان دا ليه مصدفية وميكونش وسيله للشيطان عشان يحارب بيه اولاد الله ربنا معاكوا
zaher gad New member إنضم 15 أبريل 2009 المشاركات 3 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 20 أبريل 2009 #55 اخرستوس انستي ممكن حد يفدنى عايز ادخل شات حبيبي البابا كيرلس
zaher gad New member إنضم 15 أبريل 2009 المشاركات 3 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 20 أبريل 2009 #56 كل سنه وانتو طيبين
مرمر حفظى New member إنضم 22 يوليو 2009 المشاركات 3 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 الإقامة القاهرة 22 يوليو 2009 #57 لو سمحت انا عايزة يبقى ليا اصدقاء مسيحين اكلمهم ويكلمونى ومش عافة ازاى ارجوكم المسسساعدة
مرمر حفظى New member إنضم 22 يوليو 2009 المشاركات 3 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 الإقامة القاهرة 22 يوليو 2009 #58 ارجوكم حد يساعدنى بسرعة
مرمر حفظى New member إنضم 22 يوليو 2009 المشاركات 3 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 الإقامة القاهرة 22 يوليو 2009 #59 انا عايزة دردشة من فضلكم عايزة يكون ليا اصدقاء مسيحيين اكلمهم ويكلمونى
جورج فايق New member عضو إنضم 14 يوليو 2009 المشاركات 55 مستوى التفاعل 1 النقاط 0 22 يوليو 2009 #60 ا مرمر حفظى قال: انا عايزة دردشة من فضلكم عايزة يكون ليا اصدقاء مسيحيين اكلمهم ويكلمونى أنقر للتوسيع... ا ممنوع وضع اى بيانات التعديل الأخير بواسطة المشرف: 12 سبتمبر 2009
ا مرمر حفظى قال: انا عايزة دردشة من فضلكم عايزة يكون ليا اصدقاء مسيحيين اكلمهم ويكلمونى أنقر للتوسيع... ا ممنوع وضع اى بيانات