رغم انى مش ليا علاقة قريبة باستاذة مونيكا ...الا انى بستريحلها جداااااااااااااا و بحترم ارئها و مواضيعها كتيييييييييير
حقيقى انسانة محترمة خالص خالص .....
كلام بجد مش مجاملة يا استاذتى
ربنا يخليكى و يباركك انتى و اهل بيتك
مبروووووووووووووووووك يا مونيكا بجد انتى تستهليها
اختيار جميل فعلا
عارفة من كل الاعضاء انها شخصية محبوبة وطيبة جدا
و من ردودها ومواضيعها
لاقيتها انسانه جميله تستحق التكريم
ميرسي ليكي ام جورج علي فكرتك الجميله