تعمل ايه لو كنت اتولدت و لقيت دي اوضتك

لمسة يسوع

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
20 أغسطس 2022
المشاركات
6,641
مستوى التفاعل
3,197
النقاط
113
تعمل ايه لو كنت اتولدت و لقيت دي اوضتك



تعمل ايه لو كنت اتولدت و لقيت دي اوضتك
وغصب عنك و لظروف خارجة عن ارادتك انت واهلك دي بقت حياتك لفتره كبيرة !
عشان بس الناس اللي فاكره انها مهمومه وبتتذمر ومش طايقة العيشة واللي عايشينها
واللي بيروح شغله بمواصلات و اللي مرتبه صغير ومكتئبين وحزنانين
طب لو دي اوضتك بقه؟؟!!
 

لمسة يسوع

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
20 أغسطس 2022
المشاركات
6,641
مستوى التفاعل
3,197
النقاط
113
طيب نسمع منكم رايكم وتجاوب بحسب الكلمة وخلونا نضع رب المجد نصب اعيننا كونه ملك الملوك اتولد في مذود بقر قمة الفقر من هاد المنطلق نعرف رايكم وتجاوب بنعمة الرب نعيش حياة الشكر رغم كل شي
 

لمسة يسوع

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
20 أغسطس 2022
المشاركات
6,641
مستوى التفاعل
3,197
النقاط
113
الميلاد غير فيك إيه



في بلد صغيرة زمان
،أتولد طفل أسمة يسوع قاله عنه أنه المسيا
المنتظر غير التاريخ
،غير المبادىء ده غير حتى قلوب الناس
.و أنت الميلاد غير فيك إيه ؟
 

لمسة يسوع

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
20 أغسطس 2022
المشاركات
6,641
مستوى التفاعل
3,197
النقاط
113
نسمع رايكم بالموضوع ونحكي شوي عن الميلاد وحياة الشكر
 
أعلى