انفخك ايه هو انت بالونه ههههههههه
بالونة
ماشي ياجيرل
احترسي مني بقة
حذاري نتقابل في اي ساحه:spor22:
التعديل الأخير:
انفخك ايه هو انت بالونه ههههههههه
ياعينى يا اندرو انت فاكر ان رامى رومانسى مانت لو صبرت ودعبست شويه فى بقيه المنتدى هنا هاتلاقى مواضيع مبهدل فيها الستات بس دور انت
واهلا بيك يا اندرو معانا هنا فى الركن الاجتماعى وميرسى على اطراءاك الجميل اننا بنتمع هنا بروح المحبه كلنا مع بعض وياريت تشاركنا الروح دى وميرسى على وجودك معانا
ربنا يخليك ياباشا كلامك جميل اوي
وانا بوضح مشاعر كلللة
خير شر بوضحة مش بسيب حاجة
ومرحبا بيك ويرايت نشوفك هنا على طول في قسم ارتاميس الاخضر :yahoo:
انا تقريبا يا ديانا قريت معظم مواضيع القسم .... وواضح إن مواضيع رامى جميله وانت بتحبيها
ايه يارامى هو انت نظام لا سحر ولا شعوذه هههههههه
ماتفطمش الواد من اولها خليه هو يكتشف سر شويبيس بتاعك لوحده حبه حبه وماااااخفى كان اعظم
سلام ونعمه ومحبه ملك السلام معاكم
أولا انا لسا مشترك فى المنتدى من وقت قريب
اول ما شاركت شاركت فى الحوار الدينى ... بس حسيت إنى اطبعت بروح التعصب والعنف أللى فى المسلمين
فدورت على قسم تانى
لغايت ما وصلت هنا ... ولقيت بنكم روح المحبه دى ... وحبيت انضم ليكم
وأول إنطباع اخدته ... إن رامى شكله رومانسى جدا .... ومهتم جدا بتوضيح مشاعر البنات فى مواقف وظروف مختلفه
وعلى فكره مواضيعك جميله جدا
ياعينى يا اندرو انت فاكر ان رامى رومانسى مانت لو صبرت ودعبست شويه فى بقيه المنتدى هنا هاتلاقى مواضيع مبهدل فيها الستات بس دور انت
واهلا بيك يا اندرو معانا هنا فى الركن الاجتماعى وميرسى على اطراءاك الجميل اننا بنتمع هنا بروح المحبه كلنا مع بعض وياريت تشاركنا الروح دى وميرسى على وجودك معانا
ماشي ياجيرل انفخيني اصلي ناقص :spor22:
بالونة
ماشي ياجيرل
احترسي مني بقة
حذاري نتقابل في اي ساحه:spor22:
قولتش حاجة انا :yahoo:
ايه يارامى هو انت نظام لا سحر ولا شعوذه هههههههه
ماتفطمش الواد من اولها خليه هو يكتشف سر شويبيس بتاعك لوحده حبه حبه وماااااخفى كان اعظم
مش عارف ياديانا انتي شادة عليا اوي كدة لية
دانا غلبان يابنتي