رد على: تعالىى اقولك احلى حاجه فيك... معرفهش
mrmrlovejesus عضوة مباركة عضو مبارك إنضم 12 ديسمبر 2006 المشاركات 1,409 مستوى التفاعل 1 النقاط 0 الإقامة بنوتة فى قلب بابا يسوع 11 يوليو 2007 #61 رد على: تعالىى اقولك احلى حاجه فيك... معرفهش
Nemoo عضو نشيط عضو نشيط إنضم 6 يناير 2007 المشاركات 3,366 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 الإقامة in JESUS heart 11 يوليو 2007 #62 رد على: تعالىى اقولك احلى حاجه فيك... طب مرمر لوف جيسس
totty USE ME مشرف سابق إنضم 12 أبريل 2007 المشاركات 10,444 مستوى التفاعل 60 النقاط 0 الإقامة فى الدنيا 13 يوليو 2007 #63 رد على: تعالىى اقولك احلى حاجه فيك... عســـــــــــوله اوووى وشقيه طب روميو
twety تحت صليبك مشرف سابق إنضم 5 سبتمبر 2006 المشاركات 17,839 مستوى التفاعل 243 النقاط 0 الإقامة في حدقة عينك 13 يوليو 2007 #64 رد على: تعالىى اقولك احلى حاجه فيك... دمه خفيف طب نقول القيصر
Coptic Man ابن المـــــ†ـــــلك مشرف سابق إنضم 5 أكتوبر 2005 المشاركات 12,801 مستوى التفاعل 302 النقاط 83 الإقامة Earth 13 يوليو 2007 #65 رد على: تعالىى اقولك احلى حاجه فيك... شاب عسول فعلا ومحترم جداا طيب نقول استير
mrmrlovejesus عضوة مباركة عضو مبارك إنضم 12 ديسمبر 2006 المشاركات 1,409 مستوى التفاعل 1 النقاط 0 الإقامة بنوتة فى قلب بابا يسوع 13 يوليو 2007 #66 رد على: تعالىى اقولك احلى حاجه فيك... معرفهاش طب اممممممممم مرمر120
استير بنت يسوع عضو مبارك إنضم 2 يناير 2007 المشاركات 853 مستوى التفاعل 3 النقاط 0 الإقامة فى قلب يسوع 14 يوليو 2007 #67 رد على: تعالىى اقولك احلى حاجه فيك... قطة شقية طيب كوبتك
Nemoo عضو نشيط عضو نشيط إنضم 6 يناير 2007 المشاركات 3,366 مستوى التفاعل 5 النقاط 0 الإقامة in JESUS heart 14 يوليو 2007 #68 رد على: تعالىى اقولك احلى حاجه فيك... الزعيييييييييييييييييييييييمطب ايمى
mrmrlovejesus عضوة مباركة عضو مبارك إنضم 12 ديسمبر 2006 المشاركات 1,409 مستوى التفاعل 1 النقاط 0 الإقامة بنوتة فى قلب بابا يسوع 14 يوليو 2007 #69 رد على: تعالىى اقولك احلى حاجه فيك... زى السكر طب نيمو
استير بنت يسوع عضو مبارك إنضم 2 يناير 2007 المشاركات 853 مستوى التفاعل 3 النقاط 0 الإقامة فى قلب يسوع 14 يوليو 2007 #70 رد على: تعالىى اقولك احلى حاجه فيك... سمكة طيب كاندى
totty USE ME مشرف سابق إنضم 12 أبريل 2007 المشاركات 10,444 مستوى التفاعل 60 النقاط 0 الإقامة فى الدنيا 15 يوليو 2007 #71 رد على: تعالىى اقولك احلى حاجه فيك... كبيرتنا وعسوله اوى طب جاسى
mrmrlovejesus عضوة مباركة عضو مبارك إنضم 12 ديسمبر 2006 المشاركات 1,409 مستوى التفاعل 1 النقاط 0 الإقامة بنوتة فى قلب بابا يسوع 15 يوليو 2007 #72 رد على: تعالىى اقولك احلى حاجه فيك... بنوتة زى السكر و شقية طب روميو
totty USE ME مشرف سابق إنضم 12 أبريل 2007 المشاركات 10,444 مستوى التفاعل 60 النقاط 0 الإقامة فى الدنيا 15 يوليو 2007 #73 رد على: تعالىى اقولك احلى حاجه فيك... ههههههههههه جوزى العقل كله ههههههههه طب ميرا
استير بنت يسوع عضو مبارك إنضم 2 يناير 2007 المشاركات 853 مستوى التفاعل 3 النقاط 0 الإقامة فى قلب يسوع 15 يوليو 2007 #74 رد على: تعالىى اقولك احلى حاجه فيك... عسولة طيب تويتى
mrmrlovejesus عضوة مباركة عضو مبارك إنضم 12 ديسمبر 2006 المشاركات 1,409 مستوى التفاعل 1 النقاط 0 الإقامة بنوتة فى قلب بابا يسوع 15 يوليو 2007 #75 رد على: تعالىى اقولك احلى حاجه فيك... بنوتى شقية جدا طب الى بعدى اية رايك فية
rama عضو مبارك عضو مبارك إنضم 30 يونيو 2007 المشاركات 467 مستوى التفاعل 2 النقاط 0 16 يوليو 2007 #76 رد على: تعالىى اقولك احلى حاجه فيك... انت بنت شقية أوي وقمر أوي طب ايه رأيكم فيا بقى
Dona Nabil خادمة الرب مشرف سابق إنضم 31 مايو 2007 المشاركات 57,233 مستوى التفاعل 4,256 النقاط 0 الإقامة فى قلب يسوع 16 يوليو 2007 #77 رد على: تعالىى اقولك احلى حاجه فيك... بجد عاقله................ طيب دونا .
mrmrlovejesus عضوة مباركة عضو مبارك إنضم 12 ديسمبر 2006 المشاركات 1,409 مستوى التفاعل 1 النقاط 0 الإقامة بنوتة فى قلب بابا يسوع 17 يوليو 2007 #78 رد على: تعالىى اقولك احلى حاجه فيك... ههههههههههههههههههه بنت زى العسل و طيبة جدا و محبوبة جدا
twety تحت صليبك مشرف سابق إنضم 5 سبتمبر 2006 المشاركات 17,839 مستوى التفاعل 243 النقاط 0 الإقامة في حدقة عينك 18 يوليو 2007 #79 رد على: تعالىى اقولك احلى حاجه فيك... شربتاته يا ناس طب مرمر 120
جاسى عضوه مباركه من يسوع عضو نشيط إنضم 11 ديسمبر 2006 المشاركات 5,877 مستوى التفاعل 10 النقاط 0 الإقامة على قدميه وبين ذراعيه 18 يوليو 2007 #80 رد على: تعالىى اقولك احلى حاجه فيك... حبيبه قلبى وبحب برائتها اوى طب ايمى؟!