مش هاسيبك ابداااا وعلى طول معاك
totty USE ME مشرف سابق إنضم 12 أبريل 2007 المشاركات 10,444 مستوى التفاعل 60 النقاط 0 الإقامة فى الدنيا 17 أكتوبر 2009 #41 مش هاسيبك ابداااا وعلى طول معاك
bahaa_06 اجيرا بكرم يسوع عضو مبارك إنضم 8 يناير 2007 المشاركات 1,522 مستوى التفاعل 405 النقاط 0 الإقامة قلب السيد المسيح 17 أكتوبر 2009 #42 اسمع صراخى ياسيدى والى صلاتى امل اذنيك ان اردت فانت تستطيع ان تغّيرنى بطهر يديك فانا العبد يا سيدى ابغى العمل بكرم معاليك فاحسبنى كارباب الحادية عشر فانى اتوسل اليك واشفى عمى عيونى وعلمنى انظر يا سيدى بعينيك فأنا ياسيدى عبدك وأنت لى الرب المليك
اسمع صراخى ياسيدى والى صلاتى امل اذنيك ان اردت فانت تستطيع ان تغّيرنى بطهر يديك فانا العبد يا سيدى ابغى العمل بكرم معاليك فاحسبنى كارباب الحادية عشر فانى اتوسل اليك واشفى عمى عيونى وعلمنى انظر يا سيدى بعينيك فأنا ياسيدى عبدك وأنت لى الرب المليك
+Roka_Jesus+ الاميرة الشقية مشرف سابق إنضم 10 نوفمبر 2008 المشاركات 30,213 مستوى التفاعل 417 النقاط 0 الإقامة في قلب حبيبي *_* 17 أكتوبر 2009 #43
+Roka_Jesus+ الاميرة الشقية مشرف سابق إنضم 10 نوفمبر 2008 المشاركات 30,213 مستوى التفاعل 417 النقاط 0 الإقامة في قلب حبيبي *_* 17 أكتوبر 2009 #44 انا معاك في كل مكان فلا تخاف
totty USE ME مشرف سابق إنضم 12 أبريل 2007 المشاركات 10,444 مستوى التفاعل 60 النقاط 0 الإقامة فى الدنيا 18 أكتوبر 2009 #45 عينى عليك فى اى مكان وفى اى حاجه بتعملها
+Roka_Jesus+ الاميرة الشقية مشرف سابق إنضم 10 نوفمبر 2008 المشاركات 30,213 مستوى التفاعل 417 النقاط 0 الإقامة في قلب حبيبي *_* 18 أكتوبر 2009 #46
+Roka_Jesus+ الاميرة الشقية مشرف سابق إنضم 10 نوفمبر 2008 المشاركات 30,213 مستوى التفاعل 417 النقاط 0 الإقامة في قلب حبيبي *_* 18 أكتوبر 2009 #47 الصليب هو الطريق الوحيد ليك يا ربي
+Roka_Jesus+ الاميرة الشقية مشرف سابق إنضم 10 نوفمبر 2008 المشاركات 30,213 مستوى التفاعل 417 النقاط 0 الإقامة في قلب حبيبي *_* 19 أكتوبر 2009 #48
+Roka_Jesus+ الاميرة الشقية مشرف سابق إنضم 10 نوفمبر 2008 المشاركات 30,213 مستوى التفاعل 417 النقاط 0 الإقامة في قلب حبيبي *_* 19 أكتوبر 2009 #49 مهما بعدت عنك بترجع ياربي وتدور عليا لانك انت راعيا
KOKOMAN . مشرف سابق إنضم 9 سبتمبر 2007 المشاركات 122,434 مستوى التفاعل 414 النقاط 0 الإقامة ALEX 19 أكتوبر 2009 #50 انت راعيا الحنون مهما بعدت عندك بتدور عليا وترجعنى لحضنك
totty USE ME مشرف سابق إنضم 12 أبريل 2007 المشاركات 10,444 مستوى التفاعل 60 النقاط 0 الإقامة فى الدنيا 20 أكتوبر 2009 #51 يااااااااااه وحشتنى اوووى يارب
+Roka_Jesus+ الاميرة الشقية مشرف سابق إنضم 10 نوفمبر 2008 المشاركات 30,213 مستوى التفاعل 417 النقاط 0 الإقامة في قلب حبيبي *_* 20 أكتوبر 2009 #52
+Roka_Jesus+ الاميرة الشقية مشرف سابق إنضم 10 نوفمبر 2008 المشاركات 30,213 مستوى التفاعل 417 النقاط 0 الإقامة في قلب حبيبي *_* 20 أكتوبر 2009 #53 عارفة ياربي انك تحملت عني الكثير ارجوك ياالهي الحنون اغفرلي خطاياي
كوك Forgive me Lord عضو مبارك إنضم 14 سبتمبر 2007 المشاركات 32,327 مستوى التفاعل 81 النقاط 0 الإقامة www.facebook.com/ConditionsWorld 20 أكتوبر 2009 #54 انت هو الهى الحنون الذى تغفر ليا خطيايا
+Bent El3dra+ بيك هقدر يارب مشرف سابق إنضم 15 أغسطس 2008 المشاركات 13,814 مستوى التفاعل 639 النقاط 0 الإقامة فى حضن امى العدرا 20 أكتوبر 2009 #55 سامحنى ياربى انا السبب فى كل ده ارجوك يارب اصفح عنى واغفر خطيتى
+Roka_Jesus+ الاميرة الشقية مشرف سابق إنضم 10 نوفمبر 2008 المشاركات 30,213 مستوى التفاعل 417 النقاط 0 الإقامة في قلب حبيبي *_* 21 أكتوبر 2009 #56
+Roka_Jesus+ الاميرة الشقية مشرف سابق إنضم 10 نوفمبر 2008 المشاركات 30,213 مستوى التفاعل 417 النقاط 0 الإقامة في قلب حبيبي *_* 21 أكتوبر 2009 #57 ربي انت حبيبي وصاحبي وابويا وكل حاجة في حياتي
TULiP TO JESUS اسيرة حب يسوع عضو نشيط إنضم 26 أغسطس 2008 المشاركات 17,403 مستوى التفاعل 129 النقاط 0 الإقامة في قلب يسوع 21 أكتوبر 2009 #58 دايما بحنانك ساتر علينا ووجودك جمبنا مخلينا في فرح وسلام داخلي مهما يجرا حوالينا
totty USE ME مشرف سابق إنضم 12 أبريل 2007 المشاركات 10,444 مستوى التفاعل 60 النقاط 0 الإقامة فى الدنيا 22 أكتوبر 2009 #59 معه تحلو العشره ويحلى الكلام
+Roka_Jesus+ الاميرة الشقية مشرف سابق إنضم 10 نوفمبر 2008 المشاركات 30,213 مستوى التفاعل 417 النقاط 0 الإقامة في قلب حبيبي *_* 22 أكتوبر 2009 #60