تعالوا هنا ده تعليقك يهمنا

bahaa_06

اجيرا بكرم يسوع
عضو مبارك
إنضم
8 يناير 2007
المشاركات
1,522
مستوى التفاعل
405
النقاط
0
الإقامة
قلب السيد المسيح
اسمع صراخى ياسيدى والى صلاتى امل اذنيك
ان اردت فانت تستطيع ان تغّيرنى بطهر يديك
فانا العبد يا سيدى ابغى العمل بكرم معاليك
فاحسبنى كارباب الحادية عشر فانى اتوسل اليك
واشفى عمى عيونى وعلمنى انظر يا سيدى بعينيك
فأنا ياسيدى عبدك وأنت لى الرب المليك
 

totty

USE ME
مشرف سابق
إنضم
12 أبريل 2007
المشاركات
10,444
مستوى التفاعل
60
النقاط
0
الإقامة
فى الدنيا
عينى عليك فى اى مكان وفى اى حاجه بتعملها
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
انت راعيا الحنون
مهما بعدت عندك بتدور عليا وترجعنى لحضنك
 

+Roka_Jesus+

الاميرة الشقية
مشرف سابق
إنضم
10 نوفمبر 2008
المشاركات
30,213
مستوى التفاعل
417
النقاط
0
الإقامة
في قلب حبيبي *_*
عارفة ياربي انك تحملت عني الكثير
ارجوك ياالهي الحنون اغفرلي خطاياي​
 

TULiP TO JESUS

اسيرة حب يسوع
عضو نشيط
إنضم
26 أغسطس 2008
المشاركات
17,403
مستوى التفاعل
129
النقاط
0
الإقامة
في قلب يسوع
دايما بحنانك ساتر علينا ووجودك جمبنا مخلينا في فرح وسلام داخلي مهما يجرا حوالينا​
 
أعلى