تصميم جديد ليا بعنوان مش معنى انة كل شاب قال
هو مريض وبس دا بكل تاكيد مريض فعلاصح يا سمير معاك حق ساعات بحس انه مجتمعنا مجتمع مريض فى الحكاية دى تحديدا
تسلم ايدك اخى الرب يبارك حياتك
بصى هقولك شى بسيط كلمةكلام حلو يا سمير بس محتاج يتوضح--
ايه نوع الكلام الحلو الى بيقوله؟؟
كلمه عن كلمه تفرق--
و الموقف الى اتقالت فيه الكلمه تفرق بردوا--
حتى الهزار لازم يبقى له حدود علشان ميقلبش- لان فيه ناس فى هزارهم بيتعدوا الحدود اللائقه--
بيبقى غصب عنهم و مش قاصدين-- بس بيحصل فعلا انهم بيتعدوا-- و مجرد تنبيه صغير لهم بمحبه بياخدوا بلهم و يعرفوا هما تعدوا فى ايه و المفروض بياخدوا بالهم بعد كدا--
يعنى الغلط ممكن يبقى من النحيتين و مش من ناحيه واحده بس-
وانا اكتر فرحان انى شوفتك وربنا يرعاكوحشني خالص "سمسم"
وانت اكتر وحشنى يا صديقى الغالى
وتصميمك جمي لوالوانه جميله..موهبتك تطورت كتير..
ميرسية ياغالى انا لسة متطورتش ولا عملت حاجة اصلان
ههههههههههه
بخصوص كلام التصميم
"متقولش حاجه لحد غير لما تكون متأكد ان الحد دا مش هيفهمها غلط"
لاء الحمدلله انا متاكد من الكلام اللى بقولة
وانا فرحان اني شوفتك،،
ربنا يرعاك ويحافظ عليك ..