تصميم جديد ليا بعنوان مش معنى انة كل شاب قال

Samir poet

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 سبتمبر 2010
المشاركات
9,360
مستوى التفاعل
1,364
النقاط
0
الإقامة
حضن يسوع
تصميم جديد ليا بعنوان مش معنى انة كل شاب قال

10561590_488242191313152_1828728446486224679_n.jpg
 

soul & life

روح وحياة
مشرف سابق
إنضم
28 نوفمبر 2011
المشاركات
10,525
مستوى التفاعل
3,000
النقاط
113
الإقامة
باريس الشرق
صح يا سمير معاك حق ساعات بحس انه مجتمعنا مجتمع مريض فى الحكاية دى تحديدا
تسلم ايدك اخى الرب يبارك حياتك
 

Samir poet

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 سبتمبر 2010
المشاركات
9,360
مستوى التفاعل
1,364
النقاط
0
الإقامة
حضن يسوع
صح يا سمير معاك حق ساعات بحس انه مجتمعنا مجتمع مريض فى الحكاية دى تحديدا
تسلم ايدك اخى الرب يبارك حياتك
هو مريض وبس دا بكل تاكيد مريض فعلا
بس انا قصدى الاغلبية مش كلة
وميرسية اوى لردك الجميل بجد وميرسية اوى
 

كلدانية

مشرف
مشرف
إنضم
1 نوفمبر 2010
المشاركات
66,776
مستوى التفاعل
6,118
النقاط
113
كلام راائع وجميل حقا
تسلم ايدك ياسمير
 

Samir poet

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 سبتمبر 2010
المشاركات
9,360
مستوى التفاعل
1,364
النقاط
0
الإقامة
حضن يسوع
ميرسية ليكى اختى كلدانية ربنا يخليكى تعيشى نورتى بجد
 

حبو اعدائكم

حبو...
عضو مبارك
إنضم
9 أكتوبر 2011
المشاركات
14,191
مستوى التفاعل
4,787
النقاط
113
الإقامة
مصر
كلام حلو يا سمير بس محتاج يتوضح--
ايه نوع الكلام الحلو الى بيقوله؟؟
كلمه عن كلمه تفرق--
و الموقف الى اتقالت فيه الكلمه تفرق بردوا--
حتى الهزار لازم يبقى له حدود علشان ميقلبش- لان فيه ناس فى هزارهم بيتعدوا الحدود اللائقه--
بيبقى غصب عنهم و مش قاصدين-- بس بيحصل فعلا انهم بيتعدوا-- و مجرد تنبيه صغير لهم بمحبه بياخدوا بلهم و يعرفوا هما تعدوا فى ايه و المفروض بياخدوا بالهم بعد كدا--

يعنى الغلط ممكن يبقى من النحيتين و مش من ناحيه واحده بس-
 

Samir poet

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 سبتمبر 2010
المشاركات
9,360
مستوى التفاعل
1,364
النقاط
0
الإقامة
حضن يسوع
كلام حلو يا سمير بس محتاج يتوضح--
ايه نوع الكلام الحلو الى بيقوله؟؟
كلمه عن كلمه تفرق--
و الموقف الى اتقالت فيه الكلمه تفرق بردوا--
حتى الهزار لازم يبقى له حدود علشان ميقلبش- لان فيه ناس فى هزارهم بيتعدوا الحدود اللائقه--
بيبقى غصب عنهم و مش قاصدين-- بس بيحصل فعلا انهم بيتعدوا-- و مجرد تنبيه صغير لهم بمحبه بياخدوا بلهم و يعرفوا هما تعدوا فى ايه و المفروض بياخدوا بالهم بعد كدا--

يعنى الغلط ممكن يبقى من النحيتين و مش من ناحيه واحده بس
-
بصى هقولك شى بسيط كلمة
مثلا انا قولت لى حبوا ازيك يا قمر
او بمعنى اخر ازيك يا قمرى
هل دى معنها قلة ادب وانى تعديت
حدودى .الخ
الموقف تانى مثلا
كنت فى مرة زهقان جداا
فقولت لوحدة ضمن اللى اعرفهم قولتلها
انا زهقان جدا ممكن افرفش معاكى شوية
وانا نيتى صافية ومفهاش اى حاجة ومش تعديت حدودى
وكان ردها كدا بالحرف الواحد
روح فرفش مع واحدة تانية غيرى
قولتلها الله يسامحك انا مش قصدى حاجة
قالتلى منا عارفة انة الله هيسامحنى
وقالتلى الجملة دى بكل برود طيب
انا دلوقتى يا حبو زنبى اية فى حاجة زى
 

BITAR

ابن المصلوب
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
23,091
مستوى التفاعل
784
النقاط
113
كلام حلوووووووووووووووووووو
 

"خْرْيْسْتْوْفُوْرُوْسْ"

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 فبراير 2012
المشاركات
5,409
مستوى التفاعل
2,565
النقاط
113
الإقامة
"بْيْنَ كَفَيْكَ يْسُوْعْ"
وحشني خالص "سمسم"

وتصميمك جمي لوالوانه جميله..موهبتك تطورت كتير..

بخصوص كلام التصميم

"متقولش حاجه لحد غير لما تكون متأكد ان الحد دا مش هيفهمها غلط"


وانا فرحان اني شوفتك،،

ربنا يرعاك ويحافظ عليك ..



 

Samir poet

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 سبتمبر 2010
المشاركات
9,360
مستوى التفاعل
1,364
النقاط
0
الإقامة
حضن يسوع
وحشني خالص "سمسم"
وانت اكتر وحشنى يا صديقى الغالى
وتصميمك جمي لوالوانه جميله..موهبتك تطورت كتير..
ميرسية ياغالى انا لسة متطورتش ولا عملت حاجة اصلان
ههههههههههه

بخصوص كلام التصميم

"متقولش حاجه لحد غير لما تكون متأكد ان الحد دا مش هيفهمها غلط"
لاء الحمدلله انا متاكد من الكلام اللى بقولة

وانا فرحان اني شوفتك،،

ربنا يرعاك ويحافظ عليك ..



وانا اكتر فرحان انى شوفتك وربنا يرعاك
ويحافظ عليك وتعال شوية على الخاص
شوية يارجل دا انت ليك شوق ووحشة كتير
اوى هههههههههههههه
 
أعلى