تصريحات غريبة ... ممكن تعليقك !

بايبل333

حن يارحمــــــن
إنضم
27 سبتمبر 2010
المشاركات
7,650
مستوى التفاعل
582
النقاط
113
الإقامة
+تكفيك نعمتي+
إشتباكات بين قوات الامن واهالى ضحايا حادث أسيوط

يا سيادة الاستبن المصرى العصرى لدى سؤال ...
تعرف اى عن قلب ام وقلب اب بيتقطعوا على اولادهم .؟
أم أنت بدون قلب هو الآخر كما بدون فكر وعقل.؟
تعيش وتعمل نهضة كدة "النهضـــــــــــــة هى دمار للشعب"
 

بايبل333

حن يارحمــــــن
إنضم
27 سبتمبر 2010
المشاركات
7,650
مستوى التفاعل
582
النقاط
113
الإقامة
+تكفيك نعمتي+


عم القطونيل أنت قطنك منفلوطى اسيوطى مصرواى غزواى حمساوى فلسطانوى .؟
قول يارجل عن غزة من المسئول عن مقتل عن اهل سيناء.؟
ولا طلع من الجماعة الحمساوية الارهابية
أفرح افرح يا يهود ........جيش محمد لا يعرف الا الجعجعة والخوف
افرح افرح يا يهود .......دمرالارهاب الذى يشعشع فى العقول


الهم اضرب الظالمين بالظالمين واخرجنا منهم سالمين
وهذا ما يسمى بالاسقاط فى علم النفس ما فى اقوله فيك .....:boxing:
 

ElectericCurrent

أقل تلميذ
عضو مبارك
إنضم
27 مارس 2009
المشاركات
5,311
مستوى التفاعل
884
النقاط
113
الإقامة
I am,Among the Catechumens
رائدة الدعارة الصحفية جريدة المنافقون الكذابون النصابون - [الاخوة قاعود ] - أقذرما رأت عيناي:
خبران كيديان إفتراءيان- مدسوسان :

مفاجأءة القس صفوت البياضى ينفي إنسحابه من التأسيسية !!!!ويتهم الارثوذوكسية بالانفراد بالقرار

البابا تواضروس الثانى يطيح بالانبا بيشوى من سكرتارية المجمع المقدس فى اطار الثورة داخل الكنيسة
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
يا قاعود يا كذاب
ممثلي الكنائس يختلفوا ليه- ويتصارعوا ليه -وينفردوا بالقرار ليه
والاساقفة يطيحوا ببعض ليه
هما لا سمح الله خلفاء راشدين ؟؟!!
وآلا خلفاء بنى أمية
والا تبع عبد الرحمان الرافع
والا عباسيين ؟؟!!
وآلا مخاليل فاطمين ؟؟!!
وآلا عثمانيين ؟؟؟!!!
إتعالج يا هذا وكفاك إسقاطاً وإستفراغاً لما جادت به قريحة الشر في نفسيتك السقيمة - أترك الظلمة وهلم الى النور الحقيقي ..
 
التعديل الأخير:

بايبل333

حن يارحمــــــن
إنضم
27 سبتمبر 2010
المشاركات
7,650
مستوى التفاعل
582
النقاط
113
الإقامة
+تكفيك نعمتي+
قنديل يلتقي هنيّة في غزّة ويطالب إسرائيل بوقف هجماتهادار الحياة
وبعد كلام القطونيل المصرى هذا جاءت الانباء اليهودية بانها اترعبت وخافت وتعلن أنها تسحب الجنود من الحدود

فعلاً اتلم المتعوس على خايب الرجاء
طالما أنت يا طعمية متعوس بتتلم على خايب الرجاء لية
 

بايبل333

حن يارحمــــــن
إنضم
27 سبتمبر 2010
المشاركات
7,650
مستوى التفاعل
582
النقاط
113
الإقامة
+تكفيك نعمتي+
4000 الاف جنية للمتوفى و1000 الف جنية للمصاب

تحيا النهضـــــــــــــــة داة أنت لم تكمل تمن الجماوسة
ثمن الجماوسة 14الاف جنية
والانسان4000 الاف جنية
فلنتزوج الجماوس ونحلب الانسان
 

ElectericCurrent

أقل تلميذ
عضو مبارك
إنضم
27 مارس 2009
المشاركات
5,311
مستوى التفاعل
884
النقاط
113
الإقامة
I am,Among the Catechumens
ياسر برهامى :" يؤكد ان التيار السلفي لن يرضخ للمنسحبين من التأسيسية
وتعليقي
: إيه بأءءه يا كماعة
ياسر برهامى بيقوللكم أن الدستور اللى بيألفوه لوحدهم ضيق شويه
بس
بيليين وبيطرى وبيوسع مع الاستعمال
المهم الشعب المصري
يلبسه صح
و.."ولامؤاخذه".
 

Twin

عودة
مشرف سابق
إنضم
15 أغسطس 2006
المشاركات
11,131
مستوى التفاعل
984
النقاط
113
الإقامة
هنــــــــــــــــــــــــــاك .. حيث لا يراني أحد
محسوب بعد لقاء البابا: الكنيسة من أهم أسس الدولة وروحها موجودة حتي لو انسحبت من "التأسيسية"..



ايه يا عم شغل الأشباح ده :)
 

Twin

عودة
مشرف سابق
إنضم
15 أغسطس 2006
المشاركات
11,131
مستوى التفاعل
984
النقاط
113
الإقامة
هنــــــــــــــــــــــــــاك .. حيث لا يراني أحد
هشام قنديل يكلف وزير الاتصالات القبض علي كل من يهاجم الرئيس و حكومته علي شبكات التواصل الاجتماعي ..!!





بص يمين بص شمال

شالوا نظيف جابوا قنديل

بص لفوق بص لتحت

محمد مرسي مبارك جبنا لتحت
 

ElectericCurrent

أقل تلميذ
عضو مبارك
إنضم
27 مارس 2009
المشاركات
5,311
مستوى التفاعل
884
النقاط
113
الإقامة
I am,Among the Catechumens
هشام قنديل يكلف وزير الاتصالات القبض علي كل من يهاجم الرئيس و حكومته علي شبكات التواصل الاجتماعي ..!!
يعنى بتزعلك قوى كلمة يا فاشل
طب يا فاشل ..يا فاشل يافاشل ..يا فاشل
يا فاشل.
 

ElectericCurrent

أقل تلميذ
عضو مبارك
إنضم
27 مارس 2009
المشاركات
5,311
مستوى التفاعل
884
النقاط
113
الإقامة
I am,Among the Catechumens
اعلان دستووورى فى الخميس22نوفمبر
+بعدم جدوى الاحتكام للمحاكم ضد التأسيسية وضد الشورى -وعدم جواز الطعن فى دستورية او شرعية التأسيسية
+اعاده محاكمة مبارك ونظامه
+وبعدم جدوى اللجؤء للمحاكم

تعليقي :
شعبي المهاووود الحبيب الفريد
قرار ديكتاتورى رقم 989889898009888
مافيش محاكم -مافيش دستورية - مافيش برلمان مافيش سلطات - مافيش ثورات

هيه:
ححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححح
مع الاعتذار للفنان لينين الرملى ومحمد صبحى عن مسرحياتهم .....تخارريييف
 
التعديل الأخير:

ElectericCurrent

أقل تلميذ
عضو مبارك
إنضم
27 مارس 2009
المشاركات
5,311
مستوى التفاعل
884
النقاط
113
الإقامة
I am,Among the Catechumens
+ يوم الخميس 22\11\2012 ظهرا الساعة 2,30 العصر رأيت مليشيات شباب الاحزاب الاظلامية الراديكيالية يحملون لافتات الشعب يؤيد قرار الرئيس وتتجه نحو دار القضاء الاعلى .

+ يوم الخميس العصر الساعة3,30 عصراً على الاجهزة الاليكترونية النقالة ...وعلى جميع المواقع الاخبارية للاقباط...التنبؤء بإحتمال إقالة النائب العام من منطلق قراءة لافتات الاخوان فقط لاغير.

+يوم الخميس المغرب الساعة 7م إطلعنا على أخبار الاعلان المزعوم - على الانترنت فقط -(لم يتوفر لى تلفاز فى مكان عملى) .
>>>> نلاحظ اننا نعيش تتابع معكوس تماما .

>>>>واضح جدا ان القرارات مأخؤذه مسبقاً.

>>>> إننا نعيش أجواء مطابقة تماما لافعال السادات
وستكون تفاصيل أيامنا القادمة ساداتية ..
.ويؤلمنى أن أوجه نظر مرسي أن نهايته ستكون [ منصة جديدة ]
 
التعديل الأخير:

Twin

عودة
مشرف سابق
إنضم
15 أغسطس 2006
المشاركات
11,131
مستوى التفاعل
984
النقاط
113
الإقامة
هنــــــــــــــــــــــــــاك .. حيث لا يراني أحد
المرشد العام لجماعه الاخوان /قادرين على تصفيه البلطجيه الموجودين الان فى ميدان التحرير ويهتفون ضدد مرسى
ونمهلهم فرصه للساعه الثامنه مساء اليوم لانهاء مظاهراتهم


ايه ده يا أبن .... ده ايه الزمن ده
 

ElectericCurrent

أقل تلميذ
عضو مبارك
إنضم
27 مارس 2009
المشاركات
5,311
مستوى التفاعل
884
النقاط
113
الإقامة
I am,Among the Catechumens
بلاغات و دعاوى قضائية إفترائية ضد البرادعى وصباحى وعمر موسي -ود.حسام عيسي بالتآمر لقلب نظام الحكم !!

الرد:
أهو ده عامل زى إللى إشتكى وقال ضربنى بوششه (وجهه) فى بونيّية إيدى يابيه:)
 

ElectericCurrent

أقل تلميذ
عضو مبارك
إنضم
27 مارس 2009
المشاركات
5,311
مستوى التفاعل
884
النقاط
113
الإقامة
I am,Among the Catechumens
بلاغات و دعاوى قضائية إفترائية ضد البرادعى وصباحى وعمر موسي -ود.حسام عيسي بالتآمر لقلب نظام الحكم !!

الرد:
أرجوا من الرئيس مرسي
إبتداع تسمية إسمها [ عدل نظام : عكس قلب نظام الحكم ]
 
التعديل الأخير:

Twin

عودة
مشرف سابق
إنضم
15 أغسطس 2006
المشاركات
11,131
مستوى التفاعل
984
النقاط
113
الإقامة
هنــــــــــــــــــــــــــاك .. حيث لا يراني أحد
المستشار احمد مكى على قناة التحرير::
فخامة الرئيس اخبرنى انه سيصوم ثلاثة ايام
كفاره على حنث اليمين الدستوريه التى اداها!!




اه يا واد مؤمن :)
 

fredyyy

New member
إنضم
25 مايو 2007
المشاركات
8,704
مستوى التفاعل
832
النقاط
0


المستشار احمد مكى على قناة التحرير::
فخامة الرئيس اخبرنى انه سيصوم ثلاثة ايام
كفاره على حنث اليمين الدستوريه التى اداها!!


اه يا واد مؤمن :)


كده أثبت عليه الفعل

وقضائيًا يُحاسب على ما فعل

دي ما فيهاش ( سوري - أنا آسف ) آخر مرَّة


.
 

ElectericCurrent

أقل تلميذ
عضو مبارك
إنضم
27 مارس 2009
المشاركات
5,311
مستوى التفاعل
884
النقاط
113
الإقامة
I am,Among the Catechumens
مرسى ::: أنا ديكتاتور مؤقتاً لمدة شهرين بس ...

إذا فرض أنه صدق
وإذا تجاهلنا تاريخهم المحترف فى الكذب العريق
عايز أقوووول للريس :::-
[ +هل مؤقتية الحدث [ حصره فى زمن محدود ] - حجة تبيح المحظورات::::
+يعنى انا مثلا عايز ازنى لمده شهرين من الزمان نظرا لظروف معينة .
+أو عايز أسرق أكون لص بنوك لمده شهرين من الزمان .لظروف معينة .
+أو مثلا أتاجر فى المخدرات -لمدة شهرين فقط من الزمان هل هذا مقبول .

الحقيقة :::إن الدكتور محمد مرسي عمل شئ شبيه بكده -حين منح نفسه بنفسه فرصة أن يكون ديكتاتورا لمدة شهرين ل ظروف معينة .
يا سيادة الرئيس -- المؤقتية - لاتبيح الخطايا .
شعب مصر ]
 

ElectericCurrent

أقل تلميذ
عضو مبارك
إنضم
27 مارس 2009
المشاركات
5,311
مستوى التفاعل
884
النقاط
113
الإقامة
I am,Among the Catechumens
عصر الاثنين 26-11 نفت مصادر مسئؤلة فى القوات المسلحة قيام اى وحدات او تشكيلات من اى نوع منها - لحماية او التصدى لاى مظاهرات من اى نوع ضحى الثلاثاء

الرد :
طبعاً .... عايزين يتركوا المجال ((( للإختصاصيين ))) - وهم لها ...
ولا خوفٌ عليهم ولا هم يحزنون

......
 
التعديل الأخير:
أعلى