تسريحات جميلة وجديدة لبناويتك القمر وطريقة عملها

M a r i a m

Trust God
عضو مبارك
إنضم
30 مايو 2008
المشاركات
6,439
مستوى التفاعل
151
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
رد: رد على: تسريحات جميلة وجديدة لبناويتك القمر وطريقة عملها

حلوة التسريحات دى يارا
بس مفيش حاجة للشباب
هو علشان المنتدى اغلبيته بنات
تبقوا تهتموا بالنات وتنسوا الشباب التعبانة
ههههههه
موضع جميل يارا
تقبلى مرورى
اخيكى كيرو
ههههههههههه
معلش ياكيرو
بس انا مش من النوع اللى بيحبز تسريحات الاولاد دى
وخصوصا الجديدة بتفقد الولد هيبته ومش بتعجبني بشوفها اوفر اوى بس بجد لو لاقيت حاجة معقولة وتليق بينا كمسيحيين مش هأخرها عنكم
 

amirawadid

New member
إنضم
26 أبريل 2007
المشاركات
34
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
انا بحب الضفاير جدا مع بنتى لانها بتخلى شعرها جمييل و متسلك بدون عقد لان الاطفال مع
اللعب شعرهم بيتلخبط بسرعة
 

M a r i a m

Trust God
عضو مبارك
إنضم
30 مايو 2008
المشاركات
6,439
مستوى التفاعل
151
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
ميرسي ياأميرة لردك واضافتك وفعلا الضفاير بتلم الشعر ومش بتخليه يتعقد
 

نفرتاري

منقوش على كفيه
عضو مبارك
إنضم
10 يونيو 2007
المشاركات
6,708
مستوى التفاعل
58
النقاط
0
بجد تسريحات حلوة جدا

تسلم ايدك يا قمر

thank%20you%20flower%20card.jpg
http://content.next.co.uk/items/X40/shotview/586/357-494-X40w.jpg
 

M a r i a m

Trust God
عضو مبارك
إنضم
30 مايو 2008
المشاركات
6,439
مستوى التفاعل
151
النقاط
0
الإقامة
فى قلب يسوع
984960372.jpg


دي كنت على طول بعملها لحد ثانوي

ودخلنا الجامعة وفجرنا بقى

هههههههههههههههههههه


125.gif
هههههههههههههههههه
للافس مش بلاقي حد يعملى كدة
شعري طويل جدا وماما معندهاش طولة بال
مرة قعدت تعملى فيه حركات وجت فى النص وراحت زقانى وقالتلى هشي بقي تعبت ومع ذلك مش عايزانى اقصه
:t9::t9::t9:
نورتى ياقمررررررررررر
 

iam_with_you

New member
عضو
إنضم
4 أكتوبر 2008
المشاركات
354
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
مرسى جدا يا يارا على تعبك
بس انا حولت اعمل الجدائل الفرنيسة الى هى السنبلة مش عارفة
 
أعلى