رد: رد على: تسريحات جميلة وجديدة لبناويتك القمر وطريقة عملها
حلوة التسريحات دى يارا
بس مفيش حاجة للشباب
هو علشان المنتدى اغلبيته بنات
تبقوا تهتموا بالنات وتنسوا الشباب التعبانة
ههههههه
موضع جميل يارا
تقبلى مرورى
اخيكى كيرو
ههههههههههه
معلش ياكيرو
بس انا مش من النوع اللى بيحبز تسريحات الاولاد دى
وخصوصا الجديدة بتفقد الولد هيبته ومش بتعجبني بشوفها اوفر اوى بس بجد لو لاقيت حاجة معقولة وتليق بينا كمسيحيين مش هأخرها عنكم
معلش ياكيرو
بس انا مش من النوع اللى بيحبز تسريحات الاولاد دى
وخصوصا الجديدة بتفقد الولد هيبته ومش بتعجبني بشوفها اوفر اوى بس بجد لو لاقيت حاجة معقولة وتليق بينا كمسيحيين مش هأخرها عنكم