ترنيمة نادوا وغنوا

mazenlabeeb

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
31 مارس 2009
المشاركات
264
مستوى التفاعل
18
النقاط
0
الإقامة
فلسطين
http://www.4shared.com/audio/DJnJS7oY/Nado_wegano.html




نـــــادوا وغــنـــوا وانشدوا لـه كـــل الخـــليقة تعـــلن مجــــده

واهتفــــوا لـــه ** ليس مثلــه فهو الإلــــــه الحـــي وحـــــده

2- بيك انتصارنا يا صخر الدهور أنت افتخــارنــــا وأنت السرور

نفــرح بــــك ** وبحقــــــــك سنغـنــي دومـــــا بصـلاحــــك

3- رنمــوا بمجـــد رنمــــوا للبـار اهتفـوا بحمد ليـــلا ونهـــــار

مــــــا أمجــده ** مـــا أعظمه نجــــثوا امــامـــــه و نعبـــــــده

4- افـرحوا يــا شعبه الرب رؤوف سبحوا برقص وصوت الدفوف

صفقوا لــــــــه** لــــه وحـــده ارفعـوا الأيـادي بـــــاركوا اسمه

 
أعلى