ترانيم مهرجان العجايبى 2007 كامله

oesi no

GOGOƸ̵̡Ӝ̵̨̄&#4
مشرف سابق
إنضم
29 مارس 2006
المشاركات
16,962
مستوى التفاعل
1,991
النقاط
113
رد على: ترانيم مهرجان العجايبى 2007 كامله

[هاى يا شباب............لو فى حد عاوز ترانيم كورال قطيع حامى الايمان..كل الترانيم معايا mp3
انا مريان .. و مبسوطة اوى ان الكورال عجبكم.
طيب ما تحطيهم كلهم فى موضوع واحد
المنتدى اتملى اسكندرانيه
واهلا بيكى فى بيتك

:t33:
 

Marmarika

New member
إنضم
11 أغسطس 2007
المشاركات
2
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: ترانيم مهرجان العجايبى 2007 كامله

هاى يا ماريان
انا مارى و نفسى اوى اسمع الترانيم بتاعت الكورال.
انا سمعت ان رغم انهم كانوا صغيرين بس فعلا كسروا الدنيا و لما سمعت كده زعلت اوى ان انا مرحتش يومها
فياريت تبعاتيلنا الترنيم.
 
إنضم
19 أكتوبر 2007
المشاركات
1
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
مصر
رد على: ترانيم مهرجان العجايبى 2007 كامله

ميرسى يا تينا ياقمر
طبعا سمعت ترنيمة اغمضت عيناى وترنيمة اشتاق اليك
تحفففففففففففففففففففففففففففففففففففففة

هاى
 

vemy

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 أغسطس 2008
المشاركات
568
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
الإقامة
مع بابا يسوع
هاااااااى

:Love_Letter_Send::Love_Letter_Open::Love_Letter_Open::Love_Letter_Open:هااااااااااااااااى ......انا فيرينا يا تاسونى ماريان وانا نفسى انى اسمع ترانيم كورالنا .........
و بامناسبة....happy bearth day to you ...happy bearth day to you....happy bearth day happy bearth day......happy bearth day to you.......سنة حلو ة وسنة احلى مع يسوع يا تاسونى ماريان عقبااااال......100 سنة ...لا لا اكتر شوية ......وكل سنة وانتى طيبة يا احلى تاسونى
 

vemy

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 أغسطس 2008
المشاركات
568
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
الإقامة
مع بابا يسوع
:36_15_15::36_22_26::8_8_35[1]::748pf::36_3_9::11_6_204::Red_Flying_Heart_2::36_3_22::36_3_19::16_14_21::give_rose:give_rose:905av::36_3_11: ;g
كل سنة وانت طيبة ممممممممة دى بوسة على فكرة بااااى واوعى تنسى تجيبى الترانيم:36_15_15::big37::36_22_25: مستنياكى
 

vemy

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
3 أغسطس 2008
المشاركات
568
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
الإقامة
مع بابا يسوع
:36_15_15::36_22_26::8_8_35[1]::748pf::36_3_9::11_6_204::Red_Flying_Heart_2::36_3_22::36_3_19::16_14_21::give_rose:give_rose:905av::36_3_11: ;g
كل سنة وانت طيبة ممممممممة دى بوسة على فكرة بااااى واوعى تنسى تجيبى الترانيم:36_15_15::big37::36_22_25: مستنياكى يا تاسونى باااااى
 
أعلى