يا جماعة أحب أدعوكم لحضور حفل كنيستى فى مسرح الأنبا رويس فى الكتدرائية بالعباسية
ويتضمن الحفل كورال ذبيحة تسبيح علشان الناس اللى بتحب الترانيم الكورال ده بجد جامد جداً
ومسرحية فتيلة لا تُطفأ يا جماعة أنا هامثل فيها
بالمناسبة الحفلة سيتم تصويرها بواسطة قناة أغابى يعنى بجد مسرحية و كورال جامدين أوى
كل ده يوم الخميس 3\10\2008 الساعة 6 م أتمنى الجميع ييجى بجد هاتتبصتو